Uniwersytet SWPS z kampanią profrekwencyjną - Marketing przy Kawie
Uniwersytet SWPS uruchomił kampanię profrekwencyjną: „Tu miała być reklama studiów, ale zdecydowaliśmy inaczej”
  • 0
  • 3
10.10.2023

Uniwersytet SWPS uruchomił kampanię profrekwencyjną: „Tu miała być reklama studiów, ale zdecydowaliśmy inaczej”

Tydzień przed wyborami Uniwersytet SWPS wyłączył swoje reklamy w social mediach. W ich miejsce pojawiły się komunikaty zachęcające do udziału w nadchodzącym głosowaniu: „Tu miała być reklama studiów. Ale przyszedł czas na ważniejsze wybory. Głosuj. Zmieniaj Polskę”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

10 października 2023