UNICEF zachęca, by uwzględnić go w testamencie- Marketing przy Kawie
UNICEF Polska zachęca reklamą do przekazania w testamencie części spadku na jego rzecz
  • 1
  • 1
7.11.2023

UNICEF Polska zachęca reklamą do przekazania w testamencie części spadku na jego rzecz

W październiku UNICEF Polska ruszył z kolejną edycją programu „Ponadczasowi”. Program jest skierowany do wszystkich, którzy chcą pozostawić po sobie trwały ślad, a poprzez swoje decyzje i działania pragną zmienić świat na lepsze. Można tego dokonać, uwzględniając organizację w swoim testamencie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55084 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 listopada 2023