0 8 0 0 0 13.09.2022„It’s personal” – Magda Mołek w kampanii marki TriumphAmbasadorką kampanii marki Triumph na sezon jesień-zima 2022 została dziennikarka i prezenterka Magda Mołek. We wrześniu będzie można zobaczyć jej wizerunek na witrynach salonów Triumph w Polsce.
1 2 0 0 0 13.09.2022Aldi rozpoczyna kampanię employer brandingAldi rozpoczyna kampanię z udziałem własnych pracowników – Marcina, Patryka, Andrianny i Moniki, którzy wcielają się w superbohaterów. Podkreśla, że to nie supermoce powodują, że potencjalny kandydat sprawdzi się w pracy, ale życzliwość, zaangażowanie, nastawienie na współpracę i jakość.
1 4 0 0 0 12.09.2022„Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą” – Krzysztof Zalewski w kampanii marki Asus i MicrosoftuŚwiat należy do tych, którzy jeszcze nie wiedzą. Wokół tej myśli zbudowana jest kampania promująca laptopy Asus Zenbook. Ambasadorem kampanii jest Krzysztof Zalewski.
0 1 0 0 0 11.09.2022Crocsy wrócą do Rosji? Fani oburzeni, firma zaprzeczaPogłoski o powrocie marki Crocs do Rosji oburzyły konsumentów. Firma miałaby sprzedawać poprzez firmę franczyzową prowadzoną przez byłego menedżera marki w Rosji.
1 1 0 0 0 9.09.2022Agenci Vectry zamiast konduktora w spocie Internetu światłowodowego do 1,2 Gb/sZ początkiem września rozpoczęła się kampania usług Vectry, które pomagają klientom w pracy i zapewniają im dostęp do najlepszej rozrywki. Wśród zalet wspomniany jest dostęp do Netflixa, a w spocie pojawiają się nowi bohaterowie. To Agenci Vectry, z których jednego gra Cezary Pazura.
1 1 0 0 0 9.09.2022Piątnica Roślinna – marka prowadzi kampanię napojów roślinnychOSM Piątnica rozpoczyna kampanię reklamową napojów roślinnych. Rozpocznie się ona 9 września i potrwa cztery tygodnie. Obejmie telewizję, digital, media społecznościowe oraz aplikacje zakupowe.
1 1 0 0 0 8.09.2022Singiel Pezeta i Natalii Szroeder „Jeden świat” w ramach Mastercard MusicW ubiegłym roku utworzona została platforma Mastercard Music. Jej ideą jest łączenie ludzi poprzez wspólną pasję i pokazanie jednoczącej siły muzyki. Marka podejmuje współpracę z polskimi artystami, którzy poruszają się w odmiennych nurtach muzycznych, inspirując ich do wspólnej pracy i nagrania utworu. Tegorocznym muzycznym duetem Mastercard Music są Pezet i Natalia Szroeder. Efektem połączenia ich różnorodności stał się singiel „Jeden świat”.
0 5 0 0 0 8.09.2022Inflacja ogranicza liczbę cyfrowych rozrywek. Odwraca pandemiczny trend. Wyniki badania EYBadanie EY „Decoding the digital home 2022” pokazuje, że pandemia zwiększyła zależność gospodarstw domowych od technologii. Wejście w kolejny okres pandemii odznaczający się mniejszą liczbą restrykcji, a także rosnący poziom inflacji wywierają presję na dostawcach usług i zmieniają podejście klientów.
1 3 0 0 0 8.09.2022PGE jako mecenas kultury zaprasza wszystkich do bywaniaKampania PGE „Zapraszamy wszystkich do bywania” zachęca i inspiruje do uczestniczenia i korzystania z kultury. Ideą kampanii jest budowanie przekonania, że kontakt z kulturą wyzwala wyobraźnię i inspiruje, a kultura jest dla wszystkich. Kampania jest również wyrazem podejścia PGE do mecenatu kultury. Największa grupa energetyczna w Polsce chce uczestniczyć w nim w sposób aktywny i angażujący.
0 1 0 0 0 8.09.2022Ruszyły zgłoszenia do pierwszej edycji konkursu The Next Gen of PRThe Next Gen of PR 2022 to konkurs na najlepszą kampanię public relations, kierowany do PR-owców poniżej 35. roku życia. Są to pierwsze polskie eliminacje do międzynarodowych rozgrywek ICCO Next Generation PR World Cup. Organizatorem konkursu w Polsce jest Związek Firm Public Relations. Zainteresowani mogą zgłaszać swój udział do 30 września.