Ukazał się drugi numer „Monthly Concept”
  • 0
  • 1
2.03.2007

Ukazał się drugi numer „Monthly Concept”

„Monthly Concept” to elektroniczne wydanie gazety dla wszystkich tych, którzy na co dzień zarządzają personelem, decydują o wyjazdach motywacyjno-integracyjnych pracowników i klientów firmy oraz dla tych wszystkich, którzy chcą zrelaksować się przy kawie i zrobić sobie chwilę przerwy nie odchodząc od komputera.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.03.2007

Jetix Commercial Award 2007

Podczas gali finałowej w warszawskim klubie Top Floor, ogłoszono wyniki pierwszej edycji konkursu na najlepśżą reklamę skierowaną do dzieci - Jetix Commercial Award. Statuetką zwycięzcy, najmłodsi
nagrodzili reklamę lalki Barbie, której producentem jest
Mattel. Młodzi widzowie wyróżnili także kreacje reklamowe
marki Cheetos, należącej do koncernu PepsiCo oraz figurek
B-Daman – oferowanych przez firmę Hasbro. Wręczeniu nagród
towarzyszyła zapowiedź Jetix Concept Award – kolejnej
wyjątkowej akcji adresowanej do marketerów komunikujących
się z młodą widownią.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.03.2007

Miażdżące zwycięstwo Wprost wśród tygodników opinii

Chociaż w styczniu w rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” zwyciężyła Rzeczpospolita, to jednak największym zaskoczenim jest czwarta pozycja tygodnika Wprost, który wyprzedził Życie Warszawy. W pierwszej piętnastce znalazły się jedna stacja telewizyjna – TVN24 oraz dwie radiowe – RMF FM i PR1. Głównym tematem szczegółowym cytowań była lustracja w Kościele w kontekście abp. Stanisława Wielgusa.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.03.2007

Heureka ponownie dla Flory

Już po raz trzeci Heureka współpracuje z firmą Unilever przy projekcie Narodowego Pomiaru Cholesterolu. W ramach przedsięwzięcia, którego patronem jest Flora pro.activ, Heureka zajmie się adaptacją, kreacją oraz produkcją spotów reklamowych informujących o akcji i obejmujących swoim zasięgiem telewizję oraz lokalne rozgłośnie radiowe. Do zadań powierzonych agencji należy także opracowanie materiałów na stronę www.flora.pl na temat Narodowego Pomiaru Cholesterolu.