Konkurs SuperstarPOLAND 2007 – rozstrzygnięcie już blisko
  • 0
  • 1
2.03.2007

Konkurs SuperstarPOLAND 2007 – rozstrzygnięcie już blisko

Uroczyste ogłoszenie wyników prestiżowego konkursu SuperstarPoland 2007 nastąpi podczas największych targów komunikacji wizualnej, outdooru i druku wielkoformatowego Euro-Reklama OUTDOOR EXPO, które odbędą się w Poznaniu. Organizatorzy konkursu zapraszają 28 marca o godzinie 16.00 na stoisko magazynu Display International (nr 28a) w pawilonie 3 Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.03.2007

Jetix Commercial Award 2007

Podczas gali finałowej w warszawskim klubie Top Floor, ogłoszono wyniki pierwszej edycji konkursu na najlepśżą reklamę skierowaną do dzieci - Jetix Commercial Award. Statuetką zwycięzcy, najmłodsi
nagrodzili reklamę lalki Barbie, której producentem jest
Mattel. Młodzi widzowie wyróżnili także kreacje reklamowe
marki Cheetos, należącej do koncernu PepsiCo oraz figurek
B-Daman – oferowanych przez firmę Hasbro. Wręczeniu nagród
towarzyszyła zapowiedź Jetix Concept Award – kolejnej
wyjątkowej akcji adresowanej do marketerów komunikujących
się z młodą widownią.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.03.2007

Miażdżące zwycięstwo Wprost wśród tygodników opinii

Chociaż w styczniu w rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” zwyciężyła Rzeczpospolita, to jednak największym zaskoczenim jest czwarta pozycja tygodnika Wprost, który wyprzedził Życie Warszawy. W pierwszej piętnastce znalazły się jedna stacja telewizyjna – TVN24 oraz dwie radiowe – RMF FM i PR1. Głównym tematem szczegółowym cytowań była lustracja w Kościele w kontekście abp. Stanisława Wielgusa.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.03.2007

Heureka ponownie dla Flory

Już po raz trzeci Heureka współpracuje z firmą Unilever przy projekcie Narodowego Pomiaru Cholesterolu. W ramach przedsięwzięcia, którego patronem jest Flora pro.activ, Heureka zajmie się adaptacją, kreacją oraz produkcją spotów reklamowych informujących o akcji i obejmujących swoim zasięgiem telewizję oraz lokalne rozgłośnie radiowe. Do zadań powierzonych agencji należy także opracowanie materiałów na stronę www.flora.pl na temat Narodowego Pomiaru Cholesterolu.