Miażdżące zwycięstwo Wprost wśród tygodników opinii - Marketing przy Kawie
Miażdżące zwycięstwo Wprost wśród tygodników opinii
  • 0
  • 1
2.03.2007

Miażdżące zwycięstwo Wprost wśród tygodników opinii

Chociaż w styczniu w rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” zwyciężyła Rzeczpospolita, to jednak największym zaskoczenim jest czwarta pozycja tygodnika Wprost, który wyprzedził Życie Warszawy. W pierwszej piętnastce znalazły się jedna stacja telewizyjna – TVN24 oraz dwie radiowe – RMF FM i PR1. Głównym tematem szczegółowym cytowań była lustracja w Kościele w kontekście abp. Stanisława Wielgusa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.03.2007

Heureka ponownie dla Flory

Już po raz trzeci Heureka współpracuje z firmą Unilever przy projekcie Narodowego Pomiaru Cholesterolu. W ramach przedsięwzięcia, którego patronem jest Flora pro.activ, Heureka zajmie się adaptacją, kreacją oraz produkcją spotów reklamowych informujących o akcji i obejmujących swoim zasięgiem telewizję oraz lokalne rozgłośnie radiowe. Do zadań powierzonych agencji należy także opracowanie materiałów na stronę www.flora.pl na temat Narodowego Pomiaru Cholesterolu.