Heureka ponownie dla Flory - Marketing przy Kawie
Heureka ponownie dla Flory
  • 0
  • 1
2.03.2007

Heureka ponownie dla Flory

Już po raz trzeci Heureka współpracuje z firmą Unilever przy projekcie Narodowego Pomiaru Cholesterolu. W ramach przedsięwzięcia, którego patronem jest Flora pro.activ, Heureka zajmie się adaptacją, kreacją oraz produkcją spotów reklamowych informujących o akcji i obejmujących swoim zasięgiem telewizję oraz lokalne rozgłośnie radiowe. Do zadań powierzonych agencji należy także opracowanie materiałów na stronę www.flora.pl na temat Narodowego Pomiaru Cholesterolu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 marca 2007