Twórcy kalendarza Kolory Pasji 2007 są już znani
  • 0
  • 1
25.09.2006

Twórcy kalendarza Kolory Pasji 2007 są już znani

Jury VI–tej edycji konkursu organizowanego przez firmę Cezex wybrało już projekty graficzne, które zostaną zaprezentowane na kartach ściennego kalendarza Kolory Pasji 2007. Wśród nich znajdzie się projekt dostarczony przez Fundację Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.09.2006

Synerway kluczowym partnerem eCard S.A.

Agencja interaktywna Synerway podpisała strategiczną umowę partnerską z firmą eCard S.A. Umowa jest wynikiem kilku lat współpracy obu firm w zakresie wdrażania systemów pośredniczących w obsłudze płatności elektronicznych. Strony zdecydowały się na współpracę z uwagi na doświadczenie Synerway we wdrażaniu platform transakcyjnych oraz ze względu na jakość rozwiązań eCard S.A. – podkreśla wiceprezes Synerway Łukasz Misiukanis. eCard S.A. oferuje nowoczesne rozwiązania w zakresie bezgotówkowego rozliczania transakcji finansowych, a w szczególności płatności on-line w internecie.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.09.2006

Kolekcja Solo Femme jesień – zima 2006/2007 – dwa pokazy mody i pierwsza w historii firmy kampania wizerunkowa

Kolekcja jesień – zima 2006/2007 firmy Quattro, producenta obuwia pod marką Solo Femme doczekała się swojej premiery podczas Polskich Dni Maso Corto 2006. Najnowsze trendy zaprezentowały największe polskie modelki: Ilona Felicjańska, Agnieszka Martyna, czy Agnieszka Kordek. Kolekcję pokazano wraz z jesienno-zimową propozycją firmy Monnari. Wzory obuwia Solo Femme wykorzystała również podczas prezentacji własnej kolekcji projektantka Monika Onoszko.