Synerway kluczowym partnerem eCard S.A. - Marketing przy Kawie
Synerway kluczowym partnerem eCard S.A.
  • 0
  • 1
25.09.2006

Synerway kluczowym partnerem eCard S.A.

Agencja interaktywna Synerway podpisała strategiczną umowę partnerską z firmą eCard S.A. Umowa jest wynikiem kilku lat współpracy obu firm w zakresie wdrażania systemów pośredniczących w obsłudze płatności elektronicznych. Strony zdecydowały się na współpracę z uwagi na doświadczenie Synerway we wdrażaniu platform transakcyjnych oraz ze względu na jakość rozwiązań eCard S.A. – podkreśla wiceprezes Synerway Łukasz Misiukanis. eCard S.A. oferuje nowoczesne rozwiązania w zakresie bezgotówkowego rozliczania transakcji finansowych, a w szczególności płatności on-line w internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54992 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.09.2006

Kolekcja Solo Femme jesień – zima 2006/2007 – dwa pokazy mody i pierwsza w historii firmy kampania wizerunkowa

Kolekcja jesień – zima 2006/2007 firmy Quattro, producenta obuwia pod marką Solo Femme doczekała się swojej premiery podczas Polskich Dni Maso Corto 2006. Najnowsze trendy zaprezentowały największe polskie modelki: Ilona Felicjańska, Agnieszka Martyna, czy Agnieszka Kordek. Kolekcję pokazano wraz z jesienno-zimową propozycją firmy Monnari. Wzory obuwia Solo Femme wykorzystała również podczas prezentacji własnej kolekcji projektantka Monika Onoszko.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.09.2006

Komunikat Rady Badania Megapanel PBI/Gemius z dnia 25 września 2006

Rada Badania Megapanel PBI/Gemius informuje, że podczas opracowywania wyników badania za maj 2006 r. część odsłon generowanych przez wersję beta komunikatora Stefan została błędnie przypisana do węzła głównego portalu INTERIA.PL. Zawyżenie liczby odsłon związane z opisanym błędem wyniosło około 30 mln odsłon, co stanowiło około 5% procent odsłon portalu INTERIA.PL. Przypisanie wymienionych odsłon do węzła głównego portalu INTERIA.PL nastąpiło wskutek błędnego zinterpretowania skryptów wykonywanych przez komunikator Stefan. Opisany błąd techniczny wystąpił jedynie w wynikach za maj 2006 r.