TVP ogłasza przetarg na kampanię promującą projekt digitalizacji filmów i seriali
  • 0
  • 0
8.08.2018

TVP ogłasza przetarg na kampanię promującą projekt digitalizacji filmów i seriali

7 sierpnia ruszył drugi przetarg na promocję projektu „Digitalizacja Polskiej Szkoły Telewizyjnej i Filmowej z Archiwum TVP”. Budżet na organizację kampanii wynosi blisko 835 tys. zł netto.

Digitalizacji bądź rekonstrukcji cyfrowej zostanie poddanych 836 znanych filmów i seriali. W odnowionej wersji są one udostępniane na bieżąco i w całości za darmo na platformie vod.tvp.pl. Telewizja Polska realizuje ten projekt od 2017 r.

Obecnie planowane jest rozpoczęcie dużej kampanii informacyjno-promocyjnej „TVP liderem rekonstrukcji cyfrowej”. Oferty złożone w ramach przetargu zostaną ocenione przez komisję przetargową. Kryteriami będą przede wszystkim:

  • zaproponowana kreacja, plan komunikacji, media plan,
  • niestandardowe pomysły i rozwiązania.

Zwycięzca przetargu będzie realizować usługę dla Telewizji Polskiej do października 2019 r.

Po pierwszym postępowaniu przetargowym TVP zmieniła zapisy dotyczące doświadczenia zespołu realizującego kampanię. Celem było poszerzenie grona ewentualnych wykonawców.

Projekt „Digitalizacja Polskiej Szkoły Telewizyjnej i Filmowej z Archiwum TVP” jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014–2020. Całkowita wartość projektu wynosi 80 780 000 zł.

Szczegóły dotyczące postępowania przetargowego dostępne są pod adresem www.tvp.pl. Bieżące informacje można też znaleźć na Facebooku na profilu Rekonstrukcja cyfrowa TVP.

7 sierpnia 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
7.08.2018

O potencjale urządzeń mobilnych podczas Mobile Trends Conference w Krakowie

Potencjał urządzeń mobilnych nie jest jeszcze wystarczająco doceniany, a one same są niedostatecznie wykorzystywane w sprzedaży internetowej. Powoli przestają być jednak jedynie instrumentami do komunikacji interpersonalnej. W coraz większym stopniu stają się narzędziami, za pośrednictwem których ich użytkownicy dokonują zakupów. Więcej będzie można dowiedzieć się o tym podczas Mobile Trends Conference.

  • 2
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
7.08.2018

Więdłocha, Różczka, Pawlicki i Zakościelny w spocie kampanii „BohaterOn” dla powstańców warszawskich

Od 1 sierpnia do 2 października, w symbolicznym czasie pamięci o Powstaniu Warszawskim, każdy może napisać kilka słów do uczestników walk o stolicę i wysłać bezpłatną kartkę w ramach akcji „BohaterOn – włącz historię!”. Ruszyła trzecia edycja tej kampanii. W tym roku promuje ją spot z udziałem Magdaleny Różczki, Agnieszki Więdłochy, Antoniego Pawlickiego, Macieja Zakościelnego oraz powstańców.