TVP ogłasza przetarg na kampanię promującą projekt digitalizacji filmów i seriali
  • 0
  • 0
8.08.2018

TVP ogłasza przetarg na kampanię promującą projekt digitalizacji filmów i seriali

7 sierpnia ruszył drugi przetarg na promocję projektu „Digitalizacja Polskiej Szkoły Telewizyjnej i Filmowej z Archiwum TVP”. Budżet na organizację kampanii wynosi blisko 835 tys. zł netto.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

44961 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

7 sierpnia 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
7.08.2018

O potencjale urządzeń mobilnych podczas Mobile Trends Conference w Krakowie

Potencjał urządzeń mobilnych nie jest jeszcze wystarczająco doceniany, a one same są niedostatecznie wykorzystywane w sprzedaży internetowej. Powoli przestają być jednak jedynie instrumentami do komunikacji interpersonalnej. W coraz większym stopniu stają się narzędziami, za pośrednictwem których ich użytkownicy dokonują zakupów. Więcej będzie można dowiedzieć się o tym podczas Mobile Trends Conference.

  • 2
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
7.08.2018

Więdłocha, Różczka, Pawlicki i Zakościelny w spocie kampanii „BohaterOn” dla powstańców warszawskich

Od 1 sierpnia do 2 października, w symbolicznym czasie pamięci o Powstaniu Warszawskim, każdy może napisać kilka słów do uczestników walk o stolicę i wysłać bezpłatną kartkę w ramach akcji „BohaterOn – włącz historię!”. Ruszyła trzecia edycja tej kampanii. W tym roku promuje ją spot z udziałem Magdaleny Różczki, Agnieszki Więdłochy, Antoniego Pawlickiego, Macieja Zakościelnego oraz powstańców.