The Strategists – dział Grupy Grandes Kochonos ds. strategii i new business
  • 0
  • 1
7.08.2018

The Strategists – dział Grupy Grandes Kochonos ds. strategii i new business

Powstało The Strategists. To nowa komórka w strukturach Grandes Kochonos i Grandes Kochonos Digital. Ma za zadanie wspomóc strategicznie bieżących klientów agencji z obu spółek, a także zagwarantować nową jakość w procesach new business.

Zespół The Strategists tworzą: Jacek Wlazło, Karolina Liberka, Julia Jędrzejewska i Piotr Maciejczyk.

Jacek Wlazło – lider i współzałożyciel Grandes Kochonos, doświadczony strateg, zdobywca wielu Effie. Od dwudziestu lat pracuje z największymi markami na rynku, m.in. P4 (Play), Wedel, Bank BGŻ, Lech, Okocim, ING Życie, 4Finance (Vivus, Zaplo), DeLonghi, Mondelez, Grupa WP, McDonald’s.

Karolina Liberka – strategy director. Doświadczenie zdobywała, pracując m.in. dla marek Tui, Tarczyński, Bakoma czy Electrolux. Wykłada na studiach MBA. Ukończyła The Chartered Institute of Marketing. Była zastępcą redaktora naczelnego „Marketingu w Praktyce” i dyrektorem strategii w agencji Feno.

Julia Jędrzejewska – new business manager z zacięciem strategicznym. Ma wykształcenie z zakresu psychologii zachowań konsumenckich. W ciągu pięciu lat pracy w agencji udało jej się pozyskać kilka znaczących budżetów – m.in. marki Mondelez (Prince Polo), OSM Piątnica (Skyr), Delonghi (Kenwood), Grupa WP, Berlin-Chemie (Flavamed, Iodomarin, Dexak) czy 4Finance (Vivus, Zaplo).

Piotr Maciejczyk – researcher. W agencji odpowiada za wyszukiwanie informacji i inspiracji, które szczegółowo analizuje dla klientów. Wykłada w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UW i na SWPS. Współorganizował doroczną konferencję Communication Design.

Dzięki połączeniu ludzi o różnych kompetencjach The Strategists ma gwarantować świeże i holistyczne rozwiązania dla klientów Grandes Kochonos i Grandes Kochonos Digital.

  • 1

Od prawej: Julia Jędrzejewska, Karolina Liberka, Jacek Wlazło, Piotr Maciejczyk

 

7 sierpnia 2018

  • 2
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
7.08.2018

Więdłocha, Różczka, Pawlicki i Zakościelny w spocie kampanii „BohaterOn” dla powstańców warszawskich

Od 1 sierpnia do 2 października, w symbolicznym czasie pamięci o Powstaniu Warszawskim, każdy może napisać kilka słów do uczestników walk o stolicę i wysłać bezpłatną kartkę w ramach akcji „BohaterOn – włącz historię!”. Ruszyła trzecia edycja tej kampanii. W tym roku promuje ją spot z udziałem Magdaleny Różczki, Agnieszki Więdłochy, Antoniego Pawlickiego, Macieja Zakościelnego oraz powstańców.