0 1 0 0 0 9.07.2018Kampania marki kosmetycznej Neess z blogerkami Boskie PaznokcieMarka Neess, producent m. in. lakierów hybrydowych oraz akcesoriów do manicure hybrydowego, rozpoczęła kampanię reklamową.
0 4 0 0 0 9.07.2018Uciekniesz, jeśli znasz pakiet Office – pierwszy escape room Microsoftu w WarszawieW pokoju P@ssWord, pierwszym escape roomie Microsoftu w Polsce, przeszkody pokonuje się dzięki znajomości aplikacji dostępnych w ramach pakietu Office. Odwiedzający będą przechodzić od zagadki do zagadki, korzystając z komputerów Surface Pro oraz wybranych aplikacji Office.
0 4 0 0 0 9.07.2018Polacy i zakaz handlu w niedziele – badanie Havas Media GroupCzy niehandlowe niedziele zmieniły zwyczaje Polaków? Czy znacząco utrudniły codzienne funkcjonowanie? Jak radzimy sobie z zakazem handlu? Czy chcemy, żeby ten zakaz został zniesiony? Na te i inne pytania spróbował odpowiedzieć zespół badawczy Havas Media Group – Intelligence Team w cyklu badań zrealizowanych od marca do czerwca.
0 3 0 0 0 9.07.2018Europejski Fundusz Leasingowy z nową platformą komunikacyjnąEuropejski Fundusz Leasingowy ma nową platformę komunikacyjną „To się uda!”. Podkreśla w niej zrozumienie dla przedsiębiorców oraz proponuje im swoje partnerstwo i wsparcie.
0 4 0 0 2 9.07.2018Czy młodzi przestają korzystać z Facebooka? – analiza NapoleonCatChoć rośnie ogólna liczba użytkowników Facebooka w Polsce, w najmłodszej grupie wiekowej liczba ta maleje. Wynika to z analiz NapoleonCat, które omawia na blogu firmy Grzegorz Berezowski.
1 2 0 0 0 9.07.2018Mc Silk w kampanii Blika5 lipca rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu Blik. W reklamie wystąpił raper Mc Silk. Celem kampanii jest podkreślenie szybkości realizacji przelewów tą drogą i nakłonienie użytkowników bankowości mobilnej do tego rozwiązania.
1 1 0 0 0 9.07.2018Startuje kampania Plush na Kartę „Film Ci się nie urwie”9 lipca rozpoczyna się nowa kampania Plush na Kartę. Reklamuje ofertę pakietów internetowych dostępnych w ofercie na kartę.
0 0 0 0 0 6.07.2018Kids Products Forum pod koniec września26 i 27 września w Warszawie odbędzie się Kids Products Forum. Konferencja skierowana jest do branży dziecięcej oraz firm, których główną grupą docelową są rodzice i ich dzieci. W tym roku zagadnienia dotyczące marketingu familijnego uzupełni ścieżka poświęcona strategiom sprzedaży.
0 5 0 0 0 6.07.2018 Aktualizacja: 18:4012.08.2018Szczepan Twardoch w kampanii „Miastonauci” Raiffeisen PolbankuZnany pisarz i publicysta Szczepan Twardoch zostanie twarzą kolejnej odsłony kampanii Raiffeisen Polbanku w ramach platformy komunikacyjnej „Miastonauci”.
0 2 0 0 0 6.07.2018Zachowania kobiet i mężczyzn przy zakupie kosmetyków – badanie IQSAgencja badawcza IQS przeprowadziła badanie na temat różnic zachowań kobiet i mężczyzn na rynku kosmetycznym. Grupy konsumentów wyróżnia podejście do pielęgnacji urody, emocje towarzyszące zakupowi kosmetyków, miejsca, w których je kupują oraz czynniki motywujące.