Trójwymiarowa kampania outdoorowa w Warszawie
  • 0
  • 1
8.09.2011

Trójwymiarowa kampania outdoorowa w Warszawie

Debiut smartfona HTC Evo 3D promuje powstająca w centrum stolicy wielkoformatowa panorama Warszawy. Malowidło zajmie powierzchnię około pół kilometra kwadratowego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54560 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 września 2011

7 września 2011

  • 2
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
7.09.2011

Adam Małysz promuje Skodę i jej konkurs (wideo)

Škoda Auto Polska od września prowadzi program Škoda TestShow promujący modele samochodów tej firmy. Głównym kanałem komunikacyjnym jest YouTube. Wybrani uczestnicy programu mogą wziąć udział w nagraniach filmów obrazujących testowanie różnych modeli Škody. W połowie sierpnia pojawił się w Internecie film wirusowy z Adamem Małyszem testującym Fabię RS. W trzy tygodnie osiągnął niemal 600 tys. wyświetleń.