0 1 0 0 0 21.09.2011Polacy coraz chętniej kupują grupowoRynek zakupów grupowych w Polsce będzie systematycznie rósł. Polacy są zainteresowani kupowaniem w tym systemie nie tylko usług, ale i produktów z różnych kategorii – wynika ze wspólnego badania ARC Rynek i Opinia oraz IRC „Zakupy grupowe”. Swoją przygodę z zakupami grupowymi większość Polaków rozpoczęła dopiero w tym roku, mając na koncie jedną, dwie transakcje. Najpopularniejszym serwisem w tym kanale sprzedaży jest Groupon.
0 1 0 0 0 21.09.2011Zanox robi badania i nową platformęFirma Zanox w czwartym kwartale wprowadzi nowe narzędzie do zarządzania kampaniami reklamy efektywnościowej – platformę Zanox Marketplace.
0 1 0 0 0 21.09.2011Kampania Decathlonu Urban MobilityNajnowsza kampania Decathlonu – Urban Mobility – odwołuje się do organizowanego w dniach 16–22 września Europejskiego Tygodnia Mobilności oraz do obchodzonego 22 września Europejskiego Dnia bez Samochodu.
0 1 0 0 1 20.09.2011Luksusowa na półkach do góry dnem„Luksus przewraca w głowach” – to hasło rozpoczętej 15 września promocji sprzedaży wódki Luksusowej (Pernod Ricard). Działania przygotowała agencja Lowe GGK Warszawa.
1 1 0 0 1 20.09.2011Sprite w kampanii online (wideo)W Internecie widoczne są działania reklamowe marki Sprite, wykorzystujące formaty rich media z wideo. Do realizacji nagrania zastosowano kamerę Phantom oraz technikę slow motion. Kampanię przygotowała agencja K2.
0 2 0 0 0 20.09.2011Piróg i Kazadi w sesji promującej grę „Zostań gwiazdą tańca!”Polska wersja gry na PlayStation „DanceStar Party” – „Zostań gwiazdą tańca!” zadebiutuje na rynku 19 października. Na razie kroki stworzone przez światowej sławy choreografów przećwiczyli Michał Piróg – tancerz, choreograf i surowy sędzia w telewizyjnym tanecznym show oraz aktorka, piosenkarka i osobowość telewizyjna – Patricia Kazadi.
0 1 0 0 0 20.09.2011DeepSense testuje nowy format reklam na NK.plW serwisie NK.pl debiutuje nowy typ reklam. Składają się one z krótkiego nagłówka, zdjęcia, rozszerzonego opisu oraz linku docelowego. Mechanizm jest analogiczny jak w wypadku Facebook.com czy Google AdSense, tak samo jak sposób rozliczania – za liczbę kliknięć.
0 1 0 0 0 20.09.2011Solar powierza NuOrder działania interaktywne, społecznościowe i WoMMKompleksową obsługę marki odzieżowej Solar w zakresie działań interaktywnych, WoMM i social media świadczyć będą marki z grupy NuOrder. Do nich należeć będzie również wsparcie kanałów e-sprzedaży marki oraz stworzenie dla niej dodatkowych narzędzi, takich jak np. internetowe showroomy. Planowane działania będą prowadzone przez rok.
0 1 0 0 0 20.09.2011Niestandardowe rozwiązania na Targach Event 2011Niestandardowe nośniki reklamowe, gadżety, oświetlenie estradowe, usługi satelitarnych transmisji wideo i kompleksowego zabezpieczenia medycznego, obiekty eventowe – wszystko to obejrzeć będzie można podczas Targów Event 2011, które odbędą się 5 i 6 października w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wstęp na targi jest bezpłatny po dokonaniu rejestracji on-line na www.targievent.pl/rejestracja.
0 1 0 0 0 20.09.2011„Grzeczne dziewczynki siedzą w domach!” – kampania DT Wars Sawa Junior19 września rozpoczęła się outdoorowa kampania wizerunkowa warszawskich Domów Towarowych Wars Sawa Junior. W kreacji wykorzystano wizerunek modelek amatorek, wyłonionych w castingu na Facebooku. Hasło „Grzeczne dziewczynki siedzą w domach!” podkreślać ma młodzieżowy i miejski charakter Wars Sawa Junior.