Dyrektor marketingu jednak potrzebny w firmie. Ale czym powinien się obecnie zajmować?Dyrektor marketingu jednak potrzebny w firmie. Ale czym powinien się obecnie zajmować?Dyrektor marketingu jednak potrzebny w firmie. Ale czym powinien się obecnie zajmować?Dyrektor marketingu jednak potrzebny w firmie. Ale czym powinien się obecnie zajmować?
Ma być jak dyrygent umiejący pokierować bardzo zróżnicowanym zespołem (fot. Pixabay)

Dyrektor marketingu jednak potrzebny w firmie. Ale czym powinien się obecnie zajmować?

Dyrektor marketingu jednak potrzebny w firmie. Ale czym powinien się obecnie zajmować?
Redakcja

Redakcja

-

Rozwój technologii i nowa konkurencja właściwie w każdej branży sprawiły, że zmienia się też rola dyrektora marketingu. W jakim kierunku? Prezentujemy najnowsze opinie i badania opisujące, jak transformacja cyfrowa wpłynie na transformację roli dyrektorów marketingu.

W ubiegłym roku kilka globalnych marek obwieściło, że likwidują w swoich strukturach stanowisko dyrektora marketingu (chief marketing officera – CMO). Tak postąpiły McDonald’s, Johnson & Johnson, Lyft czy Uber. Co działo się z zadaniami, które realizował dyrektor marketingu? Na przykład dzielono je między innych liderów w organizacji, choćby wiceprezesów ds.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się