TikTok nawiązał współpracę z Publicis Groupe, by oferować markom rozwiązania community commerce
  • 0
  • 1
3.08.2021

TikTok nawiązał współpracę z Publicis Groupe, by oferować markom rozwiązania community commerce

TikTok nawiązał globalne partnerstwo z Publicis Groupe, aby pomóc markom skutecznie korzystać z pojawiających się trendów zakupowych na platformie. Publicis jest pierwszą globalną grupą agencyjną, która współpracuje z TikTokiem w celu zapewnienia markom i marketerom rozwiązań handlowych oraz niezbędnej wiedzy w zakresie community commerce.

Trendy zakupowe na TikToku ewoluują niemal każdego dnia. Dzięki współpracy z Publicis Groupe możliwe ma być lepsze ich zrozumienie. W ramach partnerstwa klienci Publicisu zyskają dostęp do wiedzy wspartej badaniami WARC oraz najlepszych praktyk dotyczących community commerce – połączenia społeczności, rozrywki i zakupów.

Klienci Publicisu zostaną wybrani do udziału w „TikTok Community Commerce Sprint”. To kilkutygodniowy program, którego celem jest przygotowanie marek do tworzenia skutecznych kampanii sprzedażowych na TikToku. Nastąpi to jeszcze przed świętami.

TikTok dynamicznie wkroczył do świata wirtualnej rozrywki, a jego duża rola w ewolucji wzorców zakupowych i tworzeniu natychmiastowej fali popytu przykuła naszą uwagę. Na styku treści i handlu istnieją niewiarygodne możliwości, zwłaszcza gdy są one poparte poczuciem wspólnoty i autentyczności, które rozwijają się organicznie na TikToku. Cieszymy się, że możemy współpracować z TikTokiem, aby stać się liderem w dziedzinie community commerce, oferując unikalny pakiet możliwości klientom Publicis na całym świecie – powiedziała Helen Lin, chief digital officer w Publicis Groupe.

Społeczność TikToka zmienia sposób odkrywania nowych produktów i dokonywania zakupów. Jednym z przykładów community commerce na platformie jest hashtag #TikTokMadeMeBuyIt, który prezentuje produkty odkryte przez społeczność na TikToku. Do tej pory wygenerował ponad 3,8 mld wyświetleń.

Wielokrotnie przekonywaliśmy się, że społeczność TikToka ma nieporównywalną zdolność do wiralowego wzbudzania zainteresowania produktem z niemal natychmiastowym efektem sprzedażowym. Dzięki współpracy z globalną, silną firmą w dziedzinie handlu i mediów, jaką jest Publicis Groupe, współtworzymy zasoby dla marek, które pomogą im lepiej zrozumieć i wykorzystać niesamowity potencjał dla sprzedaży, który rozwija się na TikToku – powiedziała Sylwia Chada, general manager TikToka w Polsce i Europie Centralnej.

  • 1
community commerce

TikTok i Publicis Groupe zaoferują markom rozwiązania community commerce

3 sierpnia 2021