Centrum Praw Kobiet promuje „Równe związki” – kampania skierowana do nastolatków
  • 1
  • 2
3.08.2021

Centrum Praw Kobiet promuje „Równe związki” – kampania skierowana do nastolatków

Centrum Praw Kobiet rozpoczęło kampanię „Równe związki”. Jest ona skierowana do nastolatków, którzy stawiają pierwsze kroki w świecie związków i randek, by w porę zauważyli czerwone flagi mogące prowadzić do przemocy.

„Równe związki” to internetowy kurs skierowany do młodych ludzi. Składa się z ośmiu kilkuminutowych odcinków, a każdy z nich jest prowadzony przez inną ekspertkę. Pojawiają się więc aktywistki, psycholożki i seksuolożki, m.in. Maja Staśko, Martyna Kaczmarek, Natalia Skoczylas, Hanna Sywula, Magdalena Nowacka i Katarzyna Mecinski. Każda lekcja traktuje o innym etapie związku. Począwszy od flirtu i poznania się, przez pierwszy seks, kłótnie, aż do rozstania.

Kampanię przygotowała agencja Dziadek do Orzechów. Zajęła się stroną kursu, planem komunikacji oraz warstwą graficzną. Agencja opracowała koncepcję poszczególnych odcinków, a także była odpowiedzialny za dobór influencerów, którzy wystąpili w kursie. Dodatkowe wsparcie zapewnił dom mediowy Czarna Owca oraz dom produkcyjny Makata.

Doszliśmy do wniosku, że wakacje, kiedy nie obowiązuje plan lekcji, są doskonałym czasem na naukę równości w relacjach intymnych. Naukę szczególnie ważną, zanim się w takie relacje wejdzie. Dlatego kierujemy swój przekaz do osób młodych, dla którym działania CPK mogły wydawać się odległe lub być zupełnie nieznane – mówi Małgorzata Garapich-Nowicka, senior copywriter w agencji Dziadek do Orzechów.

  • 2
Centrum Praw Kobiet i jego kampania skierowana do nastolatków

Centrum Praw Kobiet i jego kampania skierowana do nastolatków

Centrum Praw Kobiet i jego kampania skierowana do nastolatków

2 sierpnia 2021