0 5 0 0 0 23.10.2020„Znasz? Poznaj” – Podlaskie odkrywa świat „tuż obok” w kampanii w social mediaRozpoczęła się kampania „Znasz? Poznaj” województwa podlaskiego. Ma odkrywać niezwykłość rzeczy zwykłych i przypominać, że upragnione nieznane często jest bliżej, niż myśleliśmy.
0 1 0 0 0 22.10.2020Polska wśród krajów o najwyższym wskaźniku lęku wywołanego pandemią – pokazuje analiza DeloitteDynamiczny wzrost liczby osób zakażonych koronawirusem przełożył się na poziom niepokoju polskich konsumentów. Ten od końca sierpnia wzrósł o 12 p.p. Z najnowszej edycji badania „Deloitte Global State of the Consumer Tracker” wynika, że wzrosły także obawy Polaków o kwestie finansowe oraz te związane z utrzymaniem obecnej pracy. Przestajemy też kupować na zapas. W najnowszej edycji badania 36 proc. konsumentów nad Wisłą deklaruje, że kupuje więcej, niż jest w stanie zużyć na bieżąco.
1 1 0 0 0 22.10.2020Piosenka Igora Walaszka inspirowana tytułami przelewów na telefon Blik20 października miała miejsce premiera najnowszej piosenki Igora Walaszka – Igo, która stworzona została we współpracy z użytkownikami Blika. Tekst wykorzystuje słowa z tytułów przelewów na telefon.
0 2 0 0 0 22.10.2020Iga Świątek spektakularnie podbiła media i serca Polaków. Analiza IMMOd 4 października, kiedy Iga Świątek zakwalifikowała się do ćwierćfinałów French Open 2020, a następnie zwyciężyła w finale, we wszystkich mediach na jej temat pojawiło się ponad 70 tys. publikacji. Dotarcie zmonitorowanych materiałów to prawie 429 mln potencjalnych kontaktów o wartości ekwiwalentu reklamowego (AVE) prawie 97 mln zł. W samych stacjach radiowych i telewizyjnych na temat sukcesu tenisistki wyemitowano w tym okresie 712 wiadomości – podaje Instytut Monitorowania Mediów IMM.
1 3 0 0 0 22.10.2020Mural na 25. urodziny Wafli FamilijnychW Bydgoszczy – mieście, w którym 25 lat temu powstały Wafle Familijne – pojawił się jubileuszowy mural. W ten sposób marka świętuje urodziny, podkreślając jednocześnie regionalne pochodzenie.
0 1 0 0 0 22.10.2020Apple, Amazon i Microsoft liderami rankingu Interbrand 2020. Google poza podium, Facebook poza top 10Interbrand opublikował ranking najcenniejszych marek świata. Na podium znalazły się Apple, Amazon i Microsoft. W tym roku w pierwszej trójce zabrakło Google.
0 2 0 0 1 22.10.2020Lasy Państwowe chronią klimat, ścinając drzewaLasy Państwowe zainicjowały akcję „Usiądź na 1 tonie CO2”. W jej ramach przypominają, że drzewa korzystnie wpływają na klimat. Jednocześnie ścinają je, tworząc ławki opatrzone hasłem: „Drewno magazynuje CO2, co korzystnie wpływa na klimat”.
0 1 0 0 0 22.10.2020„Siła kobiet. Jakie są współczesne Polki?” – raport Mobile InstituteJaka jest współczesna kobieta? Agencja badawcza Mobile Institute wraz z ambasadorkami, ekspertkami oraz internautkami przyjrzała się Polkom w różnych obszarach życia, prowadząc badanie na polskich internautkach. Na jego podstawie powstał raport „Siła kobiet. Jakie są współczesne Polki?”.
0 1 0 0 0 21.10.2020Oshee podsumowuje kampanię wody witaminowejMarka Oshee przeprowadziła kampanię wody witaminowej na TikToku. Jednym z celów producenta napojów izotonicznych było zwiększenie świadomości marki i serii produktów Vitamin wśród polskich konsumentów. Brand podsumowuje akcję.
0 2 0 0 0 21.10.2020Decathlon z Natalią Przybysz tworzą „Rytm jogi”Joga pozwala odnaleźć równowagę w skomplikowanej materii miasta i dopasować się do jego rytmu. Regularna praktyka umożliwia także odnalezienie harmonii we wszystkich aspektach życia. Decathlon wspólnie z Natalią Przybysz i producentem Jerzym Zagórskim poszukuje rytmu jogi. Stworzył też muzykę, która będzie współgrać z sekwencjami wykonywanymi podczas ćwiczeń na macie.