Telewizyjna premiera NTT Corrino - Marketing przy Kawie
Telewizyjna premiera NTT Corrino
  • 0
  • 1
26.10.2007

Telewizyjna premiera NTT Corrino

Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa marki NTT Corrino, notebook’ów produkowanych przez warszawską spółkę NTT System S.A. Kampania zostanie przeprowadzona w dwóch etapach i potrwa do końca listopada.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55939 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 października 2007