13 000 litrów od Milko
  • 0
  • 1
26.10.2007

13 000 litrów od Milko

438 hostess w 146 halach na terenie całej Polski przez trzy miesiące częstowało klientów odwiedzających sklepy jogurtami pitnymi Milko. Za koordynację przedsięwzięcia odpowiedzialna była agencja PMT Marketing System.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.10.2007

Merlin.pl i Empik.com kuszą internautów

Podobnie jak w 2006 roku pod koniec października ruszyła duża kampania Merlin.pl. W zeszłym roku kampania kusiła ciekawymi hasłami, bedącymi luźnymi nawiązaniami do znanych polskich i światowych dzieł: Polowanie na Czerwony…Kapturek, Tato…Chrzestny II, Niekończąca się opowieść… wigilijna, Teksańska Masakra… Mechaniczną Pomarańczą, D’Artagnan i trzej…Amigos… W tym roku reklamy Merlin.pl kuszą bezpłatną dostawą przy zakupie od 50zł.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.10.2007

Kampania wizerunkowa Centrum Handlowego Reduta

Nowa kampania wizerunkowa Centrum Handlowego Reduta powstała w oparciu o dogłębne badania rynku i klientów centrów handlowych w Warszawie. Wyniki oraz ich szczegółowa analiza pozwoliły wyznaczyć dla Centrum strategiczne cele w długofalowej perspektywie. Precyzyjne ich określenie stało się punktem wyjścia do zainicjowania obecnej kampanii marketingowej. Dzięki niej Centrum Handlowe Reduta, będąc rozpoznawalną marką, ma umocnić swoją pozycję wśród obiektów handlowych w Warszawie i okolicach. Wartość marki została jednak zdefiniowana od podstaw i w taki też sposób będzie budowana, zgodnie z przyjętą strategią kreowania wizerunku brandu.