Effective Public Relations dla Portu Rumia
  • 0
  • 1
26.10.2007

Effective Public Relations dla Portu Rumia

Agencja Effective Public Relations nawiązała współpracę z firmą Auchan Polska, dysponującą jedną z największych sieci centrów handlowych w kraju.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.10.2007

Merlin.pl i Empik.com kuszą internautów

Podobnie jak w 2006 roku pod koniec października ruszyła duża kampania Merlin.pl. W zeszłym roku kampania kusiła ciekawymi hasłami, bedącymi luźnymi nawiązaniami do znanych polskich i światowych dzieł: Polowanie na Czerwony…Kapturek, Tato…Chrzestny II, Niekończąca się opowieść… wigilijna, Teksańska Masakra… Mechaniczną Pomarańczą, D’Artagnan i trzej…Amigos… W tym roku reklamy Merlin.pl kuszą bezpłatną dostawą przy zakupie od 50zł.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.10.2007

Kampania wizerunkowa Centrum Handlowego Reduta

Nowa kampania wizerunkowa Centrum Handlowego Reduta powstała w oparciu o dogłębne badania rynku i klientów centrów handlowych w Warszawie. Wyniki oraz ich szczegółowa analiza pozwoliły wyznaczyć dla Centrum strategiczne cele w długofalowej perspektywie. Precyzyjne ich określenie stało się punktem wyjścia do zainicjowania obecnej kampanii marketingowej. Dzięki niej Centrum Handlowe Reduta, będąc rozpoznawalną marką, ma umocnić swoją pozycję wśród obiektów handlowych w Warszawie i okolicach. Wartość marki została jednak zdefiniowana od podstaw i w taki też sposób będzie budowana, zgodnie z przyjętą strategią kreowania wizerunku brandu.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.10.2007

Ruszyła kampania usług Private Banking&Wealth Management

Ruszyła kampania reklamowa BRE Banku skierowana do najbardziej zamożnych Polaków. Kampania ma charakter wizerunkowy. Najważniejszym jej celem jest wzrost świadomości marki Private Banking & Wealth Management wśród potencjalnych odbiorców, czyli najbardziej zamożnych ludzi. Przekaz kampanii, w warstwie wizualnej oparty jest o emocje związane z luksusem i zamożnością, a także prezentuje nieograniczone możliwości, jakie gwarantują usługi Private Banking & Wealth Management.