Ogólnopolska kampania edukacyjna na rzecz walki z rakiem jelita grubego
  • 0
  • 1
26.10.2007

Ogólnopolska kampania edukacyjna na rzecz walki z rakiem jelita grubego

Ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna na rzecz walki z rakiem jelita grubego promująca profilaktyczne badania kolonoskopowe. Kampanie przygotowała Agencja Reklamowa Elżbieta Pełka Creative Services.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.10.2007

Merlin.pl i Empik.com kuszą internautów

Podobnie jak w 2006 roku pod koniec października ruszyła duża kampania Merlin.pl. W zeszłym roku kampania kusiła ciekawymi hasłami, bedącymi luźnymi nawiązaniami do znanych polskich i światowych dzieł: Polowanie na Czerwony…Kapturek, Tato…Chrzestny II, Niekończąca się opowieść… wigilijna, Teksańska Masakra… Mechaniczną Pomarańczą, D’Artagnan i trzej…Amigos… W tym roku reklamy Merlin.pl kuszą bezpłatną dostawą przy zakupie od 50zł.