Telewizyjna majówka Warzywnej
  • 0
  • 1
4.05.2006

Telewizyjna majówka Warzywnej

Od 2 maja br. rozpoczyna się kampania reklamowa marki Appetita, której zadaniem jest promowanie nowego opakowania Warzywnej. Trwające 8 sekund billboardy sponsorskie będą emitowane w telewizji TV Polsat m.in. przed lub po programie: Gra w ciemno, Gotowe na wszystko, Kochaj mnie kochaj, Grasz czy nie grasz? Pensjonat pod różą, Samo życie, Prognoza pogody.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52900 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.05.2006

„Zmień się”. Volvo wprowadza nowe standardy zakupu samochodu

Volvo Auto Polska rozpoczęło nową kampanię reklamową pod hasłem „Zmień się”, której celem jest zakomunikowanie konsumentom atrakcyjnej oferty zamiany starego samochodu na nowy model Volvo. Kampania zaplanowana jest w dwóch etapach. Jej zadaniem podczas weekendu majowego było zaintrygowanie potencjalnych klientów, którzy wyjeżdżali nad morze i w góry oraz wylatywali na wypoczynek zagranicę. W drugim etapie kampania ma przypomnieć o ofercie i poinformować o jej szczegółach. Pierwsze działania rozpoczęły się 28 kwietnia, cała akcja potrwa do 11 czerwca.