0 1 0 0 0 6.09.2005Tchibo. Co tydzień w nowym świecieLider rynku kawy wprowadza w Polsce wyjątkowy model biznesu.
0 1 0 0 0 5.09.2005Są Berlinki, są pieniądzePod tym hasłem z początkiem września Berlinki, jeden z głównych produktów Grupy Animex S.A. (poprzednio Morliny S.A.), uruchamia kampanię relaunch’ową. Jej struktura składa się z dwóch głównych elementów: ogólnopolskiej promocji konsumenckiej i silnej kampanii reklamowej w telewizji.
0 1 0 0 0 5.09.2005Nowy serwis internetowy programuAgencja casusBTL, wydawca magazynu „Diabetologia na co dzień”, uruchomiła serwis internetowy programu "HbA1c – kontrola cukrzycy na dobrym poziomie” oraz badania PolDiab – www.hba1c.pl. Patronem edukacyjnym została grupa sanofi-aventis. Głównym celem wydawcy witryny – agencji casusBTL, jest stworzenie narzędzia komunikacji dla lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej (POZ), lekarzy specjalistów w dziedzinie diabetologii oraz dla wszystkich osób zainteresowanych tematami związanymi z cukrzycą.
0 1 0 0 0 5.09.2005Orange zaprasza na koncert Stinga"I am pleased to be back in Poland. I was last in Warsaw in 2001 on the Brand New Day tour and look to forward to performing to an enthusiastic audience in the country’s cultural capital again" – Sting ("Bardzo się cieszę, mogąc być znowu w Polsce. Ostatni raz byłem w Warszawie w 2001 roku podczas trasy koncertowej albumu Brand New Day i nie mogę się już doczekać zagrania jeszcze raz dla tak entuzjastycznej publiczności w kulturalnej stolicy kraju".)
0 1 0 0 0 5.09.2005Połączona skuteczność – Runbaxy Poland i Sinea PlusAgencja reklamowa Sinea Plus jest autorem projektu „Połączona skuteczność…” zrealizowanego dla polskiego oddziału firmy Ranbaxy jednej z największych farmaceutycznych firm na świecie, sprzedającej swoje produkty w ponad 100 krajach. Ustabilizowana pozycja firmy, potwierdzona przez lekarzy skuteczność i wysoka jakość preparatów, a także szerokie perspektywy rozwoju w Polsce, sprawiają, że Ranbaxy jest atrakcyjnym partnerem nie tylko dla firm farmaceutycznych.
0 1 0 0 0 5.09.2005Jesienna kampania reklamowa AsterASTER, jeden z największych dostawców usług telekomunikacyjnych w Warszawie, rozpoczął jesienną kampanię reklamową o charakterze wizerunkowym i sprzedażowym.
0 1 0 0 1 5.09.2005Robbie Williams w reklamie Radia ZETNajwiększą europejską gwiazdę muzyki zobaczymy wkrótce w reklamie Radia ZET. Robbie Williams będzie bohaterem najnowszej kampanii reklamowej Radia ZET, która rozpoczyna się 9 września 2005 roku. Radio ZET rozpoczęło rozmowy z menedżmentem Williamsa już jesienią 2003 roku. Zdjęcia do reklamy odbyły się w maju 2005 roku w Hollywood. W ścieżce dźwiękowej reklamy została wykorzystana piosenka „Feel”.
0 1 0 0 0 5.09.2005Purmo z ekspertamiPod hasłem „Eksperci polecają Purmo” ruszyła jesienna kampania reklamowa najlepiej znanej marki grzejników w Polsce. Firma Rettig Heating, producent grzejników i ogrzewania podłogowego Purmo, kreuje w ten sposób wizerunek marki jako docenianej i wybieranej przez fachowców oraz wspiera program „Purmo Ekspert”.
0 1 0 0 0 5.09.2005Nowa kampania Cyfry+1 września ruszyła kampania reklamowa Cyfry+ informująca o nowej ofercie platformy. Celem kampanii jest zapoznanie konsumentów z ofertą, która daje możliwość stworzenia własnego indywidualnego pakietu, atrakcyjnych promocjach wszystkich pakietów oraz o nowych pakietach od 24 złotych miesięcznie.
0 1 0 0 0 5.09.2005HBO wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej marki w Europie ŚrodkowejHBO Central Europe (HBO CE) wprowadza we wrześniu br. w Europie Środkowej nowy system identyfikacji wizualnej kanału HBO – ogłosił Jim Helfgott, wice-prezes ds. sprzedaży i marketingu.