Espresso

6 września 2005

5 września 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.09.2005

Nowy serwis internetowy programu

Agencja casusBTL, wydawca magazynu „Diabetologia na co dzień”, uruchomiła serwis internetowy programu "HbA1c – kontrola cukrzycy na dobrym poziomie” oraz badania PolDiab – www.hba1c.pl. Patronem edukacyjnym została grupa sanofi-aventis. Głównym celem wydawcy witryny – agencji casusBTL, jest stworzenie narzędzia komunikacji dla lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej (POZ), lekarzy specjalistów w dziedzinie diabetologii oraz dla wszystkich osób zainteresowanych tematami związanymi z cukrzycą.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.09.2005

Orange zaprasza na koncert Stinga

"I am pleased to be back in Poland. I was last in Warsaw in 2001 on the Brand New Day tour and look to forward to performing to an enthusiastic audience in the country’s cultural capital again" – Sting ("Bardzo się cieszę, mogąc być znowu w Polsce. Ostatni raz byłem w Warszawie w 2001 roku podczas trasy koncertowej albumu Brand New Day i nie mogę się już doczekać zagrania jeszcze raz dla tak entuzjastycznej publiczności w kulturalnej stolicy kraju".)

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.09.2005

Połączona skuteczność – Runbaxy Poland i Sinea Plus

Agencja reklamowa Sinea Plus jest autorem projektu „Połączona skuteczność…” zrealizowanego dla polskiego oddziału firmy Ranbaxy jednej z największych farmaceutycznych firm na świecie, sprzedającej swoje produkty w ponad 100 krajach. Ustabilizowana pozycja firmy, potwierdzona przez lekarzy skuteczność i wysoka jakość preparatów, a także szerokie perspektywy rozwoju w Polsce, sprawiają, że Ranbaxy jest atrakcyjnym partnerem nie tylko dla firm farmaceutycznych.

Poprzednie Następne