1 1 0 0 0 7.04.2010IKEA kontynuuje kampanię wizerunkową6 kwietnia rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii wizerunkowej „IKEA. Ty tu urządzisz”, która zachęca Polaków do wyrażania siebie oraz pokazania własnego stylu w swoich domach.
1 1 0 0 0 7.04.2010Rusza pierwsza telewizyjna kampania reklamowa FM BankuKampania telewizyjna FM Banku rozpoczęła się 6 kwietnia 2010 r. Działania reklamowe prowadzone są także w mediach drukowanych, Internecie i w przestrzeni miejskiej na terenie całego kraju. Mają na celu wsparcie sprzedaży kredytów dla mikrofirm oraz małych firm, które są grupą docelową banku.
0 1 0 0 0 7.04.2010Nikon: zapach inspiruje Polaków do robienia zdjęćPonad 76% Polaków zrobiłoby zdjęcie danego obiektu wyłącznie z powodu jego zapachu – wynika z badania firmy Nikon. Z tym wynikiem Polacy znacząco przewyższają średnią europejską, która wynosi 56%. Zarówno w Europie, jak i w Polsce na zapach podczas fotografowania częściej zwracają uwagę kobiety niż mężczyźni. Badanie firmy Nikon przeprowadzone zostało w 23 krajach Europy z okazji wprowadzenia na rynek najnowszej linii aparatów kompaktowych serii COOLPIX.
0 1 0 0 0 7.04.2010Powstała pierwsza w Polsce wyszukiwarko-porównywarka artykułów promocyjnychSerwis Giftsonline.pl umożliwia znalezienie odpowiedniego gadżetu reklamowego oraz bezpośrednie skontaktowanie się z jego dostawcą. Porównując oferty, ceny i warunki współpracy, użytkownik wybiera najkorzystniejsze dla siebie rozwiązanie.
0 1 0 0 0 7.04.2010Fortress Gifts na wiosnęFortress, specjalizujący się w wielowolumenowych promocjach gadżetowych dla firm, w okresie świątecznym przygotował dla swoich klientów niestandardową paczkę: torbę filcową Fortress Gifts, zawierającą barwniki do jajek lub nasiona rzeżuchy.
0 1 0 0 0 7.04.2010Polkomtel motywuje przedstawicieli handlowych1 lutego rozpoczął się program „Zyskuj z Plusem”. Program skierowany jest do wyselekcjonowanych sklepów detalicznych handlu tradycyjnego, prowadzących sprzedaż produktów kategorii pre-paid Polkomtel, tj. Simplus, 36.6 oraz Sami Swoi.
0 1 0 0 0 7.04.2010Agencja Manejo Public Relations dla Garmin Polska1 kwietnia 2010 r. rozpoczęła się współpraca firmy Garmin, światowego lidera w branży nawigacji satelitarnych, z agencją Manejo Public Relations.
0 1 0 0 0 7.04.2010Lista nominowanych w konkursie Złote FormatyW ścisłej czołówce Konkursu Złote Formaty, organizowanego przez Grupę Ströer w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów, znalazło się 17 miast i regionów oraz jedna dzielnica. Jury wyłoniło 28 najlepszych projektów promocyjnych, które rywalizować będą o nagrody (5 ogólnopolskich kampanii reklamowych oraz kampanie w warszawskim metrze na nowoczesnych nośnikach infoscreen).
0 1 0 0 0 7.04.2010Pomorskie nominowane do Złotych FormatówJury wybrało finalistów V edycji konkursu Złote Formaty, organizowanego w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów. Wybierano spośród 173 projektów zgłoszonych przez 75 miast i regionów do pięciu kategorii konkursowych: wydawnictwo promocyjne, kampania outdoorowa, kampania on-line, event oraz grand prix festiwalu.
0 1 0 0 0 7.04.2010Początek akcji „Mama wraca do pracy”Akcja „Mama wraca do pracy” zainicjowana przez markę Bebilon powstała po to, by pomóc matkom w rozwiązywaniu problemów związanych z rozpoczęciem na nowo aktywności zawodowej. W tym celu stworzona została internetowa platforma wiedzy www.mamawracadopracy.pl, gdzie znajdują się porady ekspertów dotyczące wszystkich najważniejszych aspektów związanych z powrotem mam do pracy.