0 1 0 0 0 4.02.2010Supermedia Interactive zmienia siedzibęSupermedia Interactive zmienia adres. Od poniedziałku 8 lutego siedziba spółki zostaje przeniesiona na ul. Jubilerską 10.
0 1 0 0 0 4.02.2010Impactor – Czarny Rynek Wiedzy MarketingowejCzarny Rynek Wiedzy Marketingowej to oparte na idei speed dating bezpłatne spotkania z ekspertami z branży marketingowej i reklamowej. Wiedzą dzielą się ci, którzy rządzą w przemyśle marketingowym. Każdy z przyjmujących przy stolikach ekspertów w prywatnej rozmowie udzieli słuchaczowi konsultacji w ramach swojej fachowej wiedzy.
0 1 0 0 0 4.02.2010„Teraz poznaj jej męskie oblicze” – premiera kalendarza Filharmonii WrocławskiejFilharmonia Wrocławska przygotowała specjalny kalendarz na 2010 rok. Na dwunastu stylowych zdjęciach oglądać można muzyków związanych z Instytucją.
0 1 0 0 0 4.02.2010Swiift dla Procter&GambleW styczniu rozpoczęła się akcja „Monetki”, czyli „XXL opakowanie = zawsze taniej”. Projekt przygotowany został przez Swiift dla marek Procter&Gamble.
0 1 0 0 0 4.02.2010Wirtualny świat adidas OriginalsAdidas Originals stworzył wirtualny świat 3D, adidas Originals Neighborhood, będący uzupełnieniem linii butów sportowych adidas Originals Augmented Reality (AR) Game Pack.
1 1 0 0 0 4.02.2010Superligowa kampania z Tomaszem KotemOd 1 lutego br. klienci indywidualni i firmy będą mogli skorzystać z nowej oferty Netii – Internet SuperLiga. Towarzyszy jej piłkarska kampania reklamowa, w której główną rolę zagrał Tomasz Kot.
0 1 0 0 0 4.02.2010Atlasowy bocian na Mistrzostwach Europy w Piłce Ręcznej MężczyznAtlasowy bocian z roztrzepaną fryzurą i wyłupiastymi oczkami towarzyszył wszystkim występom narodowej reprezentacji na zakończonych niedawno w Austrii Mistrzostwach Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn.
1 1 0 0 0 4.02.2010Young & Rubicam dla marki FantasiaRuszyła kampania telewizyjna jogurtów Danone Fantasia pod hasłem „Uwolnij świeżość smaku”.
0 1 0 0 0 3.02.2010„Tyskie. Łączy!” – olimpijska kampania marki Tyskie1 lutego rozpoczęła się zimowa kampania „Tyskie. Łączy!”, związana z Igrzyskami Olimpijskimi w Vancouver.
0 1 0 0 0 3.02.2010Sponsoring sportowy – stabilny wzrost w 2009Mimo kryzysu gospodarczego, który spowodował m.in. duży spadek wydatków na reklamę konwencjonalną, rynek sponsoringu sportowego zachował tendencję wzrostową. Pozycję liderów zachowały Plus, Orlen, Orange oraz Lotos, które od lat wykorzystują polski sport jako efektywną platformę komunikacji marki. Wzrasta rola Spółek Skarbu Państwa, które w ostatnim roku sprofesjonalizowały swoje działania sponsoringowe.