Pierwsza globalna kampania reklamowa Michelin w Polsce
  • 0
  • 2
19.03.2010

Pierwsza globalna kampania reklamowa Michelin w Polsce

Pod hasłem „Właściwa opona zmienia wszystko” wystartowała pierwsza ogólnoświatowa kampania reklamowa marki Michelin. W Polsce rozpoczęła się ona dzisiaj.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 marca 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.03.2010

Troje ambasadorów szczęścia Coca-Coli zawita w weekend do Warszawy

W styczniu 2010 roku w ramach projektu Expedition 206, związanego z globalną kampanią marki Coca-Cola „Open Happiness” (Uwolnij radość) – Tony Martin, Kelly Ferris oraz Antonio Santiago (zwycięzcy tego projektu) rozpoczęli misję mającą na celu odkrycie, co uszczęśliwia ludzi na całym świecie. Przed Polską ambasadorzy odwiedzili już kilkadziesiąt krajów. W pierwszy weekend wiosny zawitają do Warszawy.