Takefive i ARBOmedia nagradzają świeże pomysły
  • 0
  • 1
13.06.2008

Takefive i ARBOmedia nagradzają świeże pomysły

Agencja reklamowa Takefive oraz ARBOmedia Polska organizują konkurs Fresh Idea, w którym studenci wybierają najbardziej nowatorskie ich zdaniem rozwiązanie marketingowe zaprezentowane na polskim rynku od początku roku. Autorzy najciekawszych wypowiedzi zyskają szansę odbycia u organizatorów płatnego stażu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 czerwca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.06.2008

GfK Polonia uruchomiła internetowy przewodnik po badaniach

Instytut badawczy GfK Polonia zaprezentował w Polsce stronę edukacyjną GfK ConsumerScan skierowaną do ludzi marketingu, pracowników działów badawczych i wszystkich zainteresowanych badaniami panelowymi. Na stronie internetowej www.gfkcs.com dowiadujemy się między innymi, jaką analizę najkorzystniej jest wybrać spośród portfolia oferowanych, chcąc uzyskać najbardziej użyteczne informacje. Poznajemy również, w jaki sposób interpretować uzyskane wyniki.