Badanie poziomu satysfakcji firm korzystających z usług outsourcingowych
  • 0
  • 1
13.06.2008

Badanie poziomu satysfakcji firm korzystających z usług outsourcingowych

Instytut Outsourcingu wspólnie z Harvard Business Review Polska rozpoczął pierwsze w Polsce badanie, mające na celu określenie poziomu satysfakcji firm korzystających z usług outsourcingowych. Dzięki wynikom badania możliwe będzie zdefiniowanie cech idealnego dostawcy rozwiązań outsourcingowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 czerwca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.06.2008

GfK Polonia uruchomiła internetowy przewodnik po badaniach

Instytut badawczy GfK Polonia zaprezentował w Polsce stronę edukacyjną GfK ConsumerScan skierowaną do ludzi marketingu, pracowników działów badawczych i wszystkich zainteresowanych badaniami panelowymi. Na stronie internetowej www.gfkcs.com dowiadujemy się między innymi, jaką analizę najkorzystniej jest wybrać spośród portfolia oferowanych, chcąc uzyskać najbardziej użyteczne informacje. Poznajemy również, w jaki sposób interpretować uzyskane wyniki.