0 1 0 0 0 23.06.2008Neuralia wchodzi na polski rynekNa polski rynek wchodzi firma Neuralia, zajmująca się neuromarketingiem.
0 1 0 0 0 23.06.2008Poczta WP „uwalnia” adresy e-mailW ramach działań ulepszających funkcjonowanie poczty Wirtualnej Polski, do ponownego użytku oddane zostały zajęte, a dawno nieużywane loginy. Akcji uwalniania loginów towarzyszy akcja marketingowa: w sześciu miastach Polski w niebo wypuszczonych zostało 15 tysięcy balonów.
0 1 0 0 0 23.06.2008ECCO Solidnym Pracodawcą Roku 2007Firma ECCO Europe East & Middle East otrzymała tytuł „Solidnego Pracodawcy Roku 2007” w kategorii ogólnopolskiej oraz branży obuwniczej.
0 1 0 0 0 23.06.2008„Uśmiech na dzień dobry” – akcja promocyjna Restauracji Piano BarCelem majowej akcji promującej poznańską Restaurację Piano Bar było kształtowanie pozytywnego wizerunku lokalu w świadomości Klientów Starego Browaru.
0 1 0 0 0 23.06.2008Shvoong rozwija żagleShvoong, edukacyjny serwis społecznościowy oferujący streszczenia, rozwija się w szybkim tempie. W ciągu roku zyskał prawie 700 tys. użytkowników i został jednym z dziesięciu najpopularniejszych serwisów edukacyjnych w Polsce.
0 1 0 0 0 23.06.2008Magazyn o genetyce w portfolio NovimediaW maju do rąk pracowników wymiaru sprawiedliwości – prokuratorów, sędziów i adwokatów – trafił magazyn „Genetyka i prawo”. Wydawnictwo powstaje we współpracy Zakładu Genetyki Molekularnej i Sądowej, Katedry Medycyny Sądowej Collegium Medicum UMK z Bydgoszczy z agencją Novimedia CP.
0 1 0 0 0 22.06.2008Golden Arrow dla najlepszychDnia 20 czerwca 2008 roku w warszawskiej Fabryce Trzciny odbyła się uroczysta gala rozdania nagród w III edycji konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow.
0 1 0 0 0 20.06.2008Procter & Gamble „Reklamodawcą Roku 2008”21 czerwca br. Procter & Gamble odbierze prestiżową nagrodę „Reklamodawcy Roku 2008”, przyznaną przez jurorów 55. edycji Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes.
0 1 0 0 0 20.06.2008Kinowa kampania Knoppersa towarzysząca premierze filmu „Seks w wielkim mieście”Oczekiwana od dawna pełnometrażowa wersja kultowego serialu wkracza na duży ekran. Wraz z nią w kinach debiutuje Knoppers: kampania w sieci Cinema City rusza 20 czerwca.
0 1 0 0 0 20.06.2008Tropical Islands reklamuje się PolsceTropical Islands – największy w Europie tropikalny park rozrywki i wypoczynku rusza z pierwszą w Polsce ogólnopolską kampanią reklamową. Kampania ma charakter informacyjny i będzie się opierać na działaniach w TVP 1. Jej zadaniem jest zbudowanie świadomości marki w Polsce oraz zachęcenie Polaków do odwiedzenia Tropical Islands w Berlinie. Zakończenie kampanii jest planowane na ostatni dzień czerwca.