Kryzys nie wpływa na kosmetyczne wydatki Polaków - Marketing przy Kawie
Kryzys nie wpływa na kosmetyczne wydatki Polaków
  • 0
  • 1
25.05.2010

Kryzys nie wpływa na kosmetyczne wydatki Polaków

Polacy wydają miesięcznie na kosmetyki najczęściej od 20 do 50 złotych miesięcznie – wynika z badań przeprowadzonych przez społecznościowy portal www.NoweKosmetyki.pl. Takie wydatki zadeklarowało 27% badanych. 24% Polaków przeznacza na dbanie o swoją urodę od 50 do 100 złotych, a kolejne 20% – od 100 do 150 złotych. Najmniejszą grupę (5%) stanowią osoby, które miesięcznie wydają na kosmetyki więcej niż 500 złotych. Takie deklaracje pokazują, że kryzys ekonomiczny nie ma większego wpływu na wydatki Polaków na kosmetyki, a tzw. „efekt szminki” znów zadziałał.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 maja 2010