„Zostań Twarzą Kler” - Marketing przy Kawie
„Zostań Twarzą Kler”
  • 0
  • 1
26.05.2010

„Zostań Twarzą Kler”

Firma Kler poprzez swój fanpage na Facebooku ogłasza konkurs „Zostań Twarzą Kler”. To szansa dla wszystkich osób, które chcą zostać modelem/modelką i wziąć udział w profesjonalnej sesji. Do 20 czerwca można nadsyłać zgłoszenia na casting.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54896 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 maja 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.05.2010

Kryzys nie wpływa na kosmetyczne wydatki Polaków

Polacy wydają miesięcznie na kosmetyki najczęściej od 20 do 50 złotych miesięcznie – wynika z badań przeprowadzonych przez społecznościowy portal www.NoweKosmetyki.pl. Takie wydatki zadeklarowało 27% badanych. 24% Polaków przeznacza na dbanie o swoją urodę od 50 do 100 złotych, a kolejne 20% – od 100 do 150 złotych. Najmniejszą grupę (5%) stanowią osoby, które miesięcznie wydają na kosmetyki więcej niż 500 złotych. Takie deklaracje pokazują, że kryzys ekonomiczny nie ma większego wpływu na wydatki Polaków na kosmetyki, a tzw. „efekt szminki” znów zadziałał.