Świętokrzyska ofensywa telewizyjna - Marketing przy Kawie
Świętokrzyska ofensywa telewizyjna
  • 0
  • 1
21.04.2010

Świętokrzyska ofensywa telewizyjna

Rozpoczęła się tegoroczna kampania telewizyjna Świętokrzyskiego, odbywająca się jednocześnie na kilku antenach. Od wtorku 20 kwietnia w TVN i TVN24 emitowane są 30- i 15-sekundowe spoty reklamowe. Od 22 kwietnia każdy odcinek serialu „Ojciec Mateusz” w TVP1 poprzedzony będzie billboardem sponsorskim z nagraniem zwycięzcy konkursu na najbardziej czarujący głos regionu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54896 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 kwietnia 2010