Provident rozstrzygnął przetarg na wybór agencji public relations - Marketing przy Kawie
Provident rozstrzygnął przetarg na wybór agencji public relations
  • 0
  • 1
21.04.2010

Provident rozstrzygnął przetarg na wybór agencji public relations

Provident Polska wybrał agencję Lighthouse Consultants do kompleksowej obsługi działań PR. Umowa obejmuje usługi w zakresie PR korporacyjnego, doradztwa strategicznego, relacji z mediami, komunikacji związanej z programami społecznej odpowiedzialności biznesu oraz wsparcia w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 kwietnia 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.04.2010

Komunikacja mediowa nie przekonuje większości posiadaczy telefonów komórkowych

Według badań MPG Intelligence, wśród posiadaczy telefonów komórkowych można wyróżnić dwa segmenty klientów. Pierwsza grupa to „Nielojalni” – dla nich najważniejsze są aspekty ekonomiczne oferty. Stanowią oni około 30% wszystkich klientów operatorów komórkowych i są to osoby najczęściej zmieniające operatora. Drugą grupą są klienci „Lojalni”, dla których aspekty ekonomiczne oferty są mniej ważne niż stabilność i co za tym idzie przywiązanie do numeru i operatora. Ta grupa stanowi ok. 70% wszystkich klientów telefonii komórkowej i jest to target bardzo trudny do pozyskania.