Ruszyła nowa kampania reklamowa pożyczki gotówkowej w Alior Banku - Marketing przy Kawie
Ruszyła nowa kampania reklamowa pożyczki gotówkowej w Alior Banku
  • 1
  • 1
21.04.2010

Ruszyła nowa kampania reklamowa pożyczki gotówkowej w Alior Banku

Główną zaletą nowej pożyczki Alior Banku, podkreślaną w kampanii, jest niska rata. Planowana do 10 czerwca akcja prowadzona będzie przede wszystkim w telewizji, a ponadto m.in. w Internecie i prasie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 kwietnia 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.04.2010

Komunikacja mediowa nie przekonuje większości posiadaczy telefonów komórkowych

Według badań MPG Intelligence, wśród posiadaczy telefonów komórkowych można wyróżnić dwa segmenty klientów. Pierwsza grupa to „Nielojalni” – dla nich najważniejsze są aspekty ekonomiczne oferty. Stanowią oni około 30% wszystkich klientów operatorów komórkowych i są to osoby najczęściej zmieniające operatora. Drugą grupą są klienci „Lojalni”, dla których aspekty ekonomiczne oferty są mniej ważne niż stabilność i co za tym idzie przywiązanie do numeru i operatora. Ta grupa stanowi ok. 70% wszystkich klientów telefonii komórkowej i jest to target bardzo trudny do pozyskania.