Świąteczna kampania Coca-Coli 2017 i limitowana edycja opakowań, które świecą w ciemności - Marketing przy Kawie
Świąteczna kampania Coca-Coli 2017 i limitowana edycja opakowań, które świecą w ciemności
  • 1
  • 2
6.11.2017

Świąteczna kampania Coca-Coli 2017 i limitowana edycja opakowań, które świecą w ciemności

Coca-Cola rozpoczęła kolejną świąteczną kampanię reklamową. W tym roku zachęca do podziękowania bliskim. Działaniom towarzyszy wprowadzenie na rynek limitowanej edycji półlitrowych butelek świecących w ciemności. W komunikacji pojawią się też świąteczne ciężarówki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55091 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 listopada 2017

3 listopada 2017