Jak zjeść kryzys na śniadanie? Podsumowanie Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2017Jak zjeść kryzys na śniadanie? Podsumowanie Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2017Jak zjeść kryzys na śniadanie? Podsumowanie Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2017Jak zjeść kryzys na śniadanie? Podsumowanie Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2017
Trzeba działać, zanim kryzysowa lawina ruszy na dobre (udra11 / Fotolia)

Jak zjeść kryzys na śniadanie? Podsumowanie Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2017

Jak zjeść kryzys na śniadanie? Podsumowanie Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2017
Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

redaktor
Marketing przy Kawie

Opiekuje się sekcją Espresso. Wyszukuje i selekcjonuje interesujące kampanie i wydarzenia ze świata marketingu. Absolwentka filologii polskiej, z Marketingiem przy Kawie związana od 2013 r.

Kryzys często rodzi się wewnątrz firmy. O tym, jakie działania powinny podejmować przedsiębiorstwa, by w razie kryzysu móc zminimalizować negatywny przekaz na swój temat, rozmawiali uczestnicy Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2017. Zastanawiali się też, jaką rolę w trudnym dla marki czasie odgrywają media – te tradycyjne i społecznościowe.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się