0 1 0 0 0 24.10.2017Kolejne spotkanie Crash Mondays już 6 listopada w KrakowieDziewiąte spotkanie z cyklu Crash Mondays będzie poświęcone blogerom i współpracy marek z nimi. Wydarzenie odbędzie się 6 listopada w Krakowie w Pauza In Garden.
0 8 0 0 0 24.10.2017Jeż w kampanii marki ColemanAzuki to mały jeż z Japonii. Na Instagramie obserwuje go ponad 240 tys. osób. Zwierzątko zostało bohaterem kampanii marki Coleman.
0 7 0 0 0 24.10.2017Facebookowy profil Media Markt Polska przejęty przez „osoby niepowołane”?Między 20 a 22 października na facebookowym profilu Media Markt Polska pojawiały się zaskakujące posty. Firma wydała oświadczenie, w którym tłumaczy, że jej konto zostało przejęte przez osoby niepowołane. Część internautów podejrzewa jednak, że to element kampanii.
0 4 0 0 0 24.10.2017Ruiny do wynajęcia. Dwóch dyrektorów kreatywnych stworzyło kampanię dla poszkodowanych w trzęsieniu ziemi w Meksyku19 września Meksyk nawiedziło potężne trzęsienie ziemi. Dwóch creative directorów z agencji Anonimo mającej siedzibę w stolicy kraju przygotowało serwis, za pośrednictwem którego można pomóc ofiarom.
0 0 0 0 0 24.10.201718. konkurs Galerii Plakatu AMS pod hasłem „Rzeczpospolita = rzecz wspólna”Rozpoczęła się 18. edycja konkursu Galerii Plakatu AMS. Zadaniem uczestników jest zaprojektowanie plakatu, który będzie odpowiedzią na pytanie, jak rozumiemy dobro wspólne.
1 9 0 0 0 24.10.2017Zdjęcia Ryszarda Horowitza dla marki Ford VignalePrzez dwa tygodnie w Warszawie można było oglądać wystawę „Horowitz Ford Vignale”. Projekt skierowany był do fanów fotografa oraz miłośników motoryzacji.
0 0 0 0 0 24.10.2017Polska Press pod lupą UOKiK-uUOKiK rozpoczął postępowanie i przeprowadził kontrolę w sprawie Polska Press. Sprawdzi, czy wykonano decyzję warunkową z 2013 r. dotyczącą przejęcia Mediów Regionalnych. Za jej niewykonanie grozi kara 10 tys. euro za każdy dzień opóźnienia.
0 7 0 0 0 24.10.2017GSK Consumer Healthcare otwiera Laboratorium Badań Sensorycznych w EuropieKoncern GSK Consumer Healthcare uruchomił Konsumenckie Laboratorium Badań Sensorycznych (Consumer Sensory Lab). Placówka zlokalizowana jest w brytyjskiej centrali GSK w Brentford. Ma umożliwić jak najlepsze poznanie preferencji sensorycznych konsumentów.
0 0 0 0 0 23.10.20177 złotych, 31 srebrnych i 16 brązowych statuetek trafiło do laureatów Effie Awards 201723 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie ogłoszono wyniki konkursu Effie. Grand Prix nie przyznano. Złoto zdobyły: Jeronimo Martins, Carrefour, Nestlé, Kompania Piwowarska, Forum Film oraz Fundacja Alivia i Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce.
0 1 0 0 0 23.10.2017Spicy Mobile bada przemieszczanie się użytkowników smartfonówAgencja marketingu mobilnego Spicy Mobile na podstawie lokalizacji bada, jak przemieszczają się użytkownicy smartfonów. Firma analizowała przepływ użytkowników tych urządzeń między dzielnicami Warszawy i przygotowała opracowanie, które określa proporcje liczbowe mieszkańców poszczególnych dzielnic do osób z zewnątrz.