Branża public relations: sytuacja stabilna, ale wymagająca poprawy. Wyniki badania - Marketing przy Kawie
Branża public relations: sytuacja stabilna, ale wymagająca poprawy. Wyniki badania
  • 0
  • 2
3.11.2017

Branża public relations: sytuacja stabilna, ale wymagająca poprawy. Wyniki badania

Branża PR rozwija się, ale trudno mówić o istotnej dynamice wzrostu. To jeden z wniosków z badania, które przeprowadzono wśród specjalistów i ekspertów zajmujących się kwestiami budowania wizerunku. Wskaźnik kondycji branży public relations w Polsce wynosi 57% – w skali od 0 do 100%.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55098 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 listopada 2017