„Surf pierze, Ty pachniesz!” – nowa odsłona kampanii marki środków do prania
  • 1
  • 0
21.02.2019

„Surf pierze, Ty pachniesz!” – nowa odsłona kampanii marki środków do prania

Dwa i pół roku od wprowadzenia na polski rynek marka środków do prania Surf zmienia strategię komunikacji. Towarzyszy temu kampania z udziałem Agnieszki Mrozińskiej. Zmiana jest częścią działań, które mają lepiej dopasować komunikację i ofertę do potrzeb polskich konsumentów. Od 2018 r. strategia brandu jest rozwijana lokalnie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 lutego 2019

20 lutego 2019