4 3 0 19.09.2019„Dobrze wiesz. Możesz obstawiać” – kampania reklamowa STSFirma bukmacherska STS ruszyła z kampanią reklamową. Jej motywem przewodnim jest sprawczość graczy, wyrażona hasłem „Dobrze wiesz. Możesz obstawiać”.
0 2 0 19.09.2019PGNiG nawiązało współpracę z amerykańskim youtuberem Ryanem SocashemAmerykański dziennikarz Ryan Socash odwiedził główną siedzibę PGNiG w Warszawie, kopalnię gazu Jasionka koło Rzeszowa oraz teren jednego z magazynów gazu. Był także na jednym z odwiertów na Podkarpaciu. Relacja z wizyty ukazała się na prowadzonym przez niego na YouTube kanale Kult America.
0 0 0 19.09.2019Rynek handlowy w aglomeracjach po pierwszej połowie 2019 r. Analiza firmy Colliers InternationalRynek centrów handlowych w największych polskich aglomeracjach jest dojrzały i dobrze rozwinięty. Około 10 mln konsumentów o rocznej sile nabywczej bliskiej 410 mld zł ma duże możliwości wyboru lokalizacji, oferty i formatu obiektu, w którym robi zakupy. Na koniec czerwca 2019 r. w ośmiu największych ośrodkach miejskich działało 215 centrów handlowych o łącznej powierzchni najmu 6,7 mln m2.
1 1 0 19.09.2019Stowarzyszenie Wiosna rozpoczęło kampanię „Odpowiadam dobrem”Postawa wolontariuszy programów społecznych Stowarzyszenia Wiosna zainspirowała powstanie kampanii „Odpowiadam dobrem”. W najbliższych tygodniach ma ona zachęcać do codziennego wybierania dobra, ale też zapoczątkować tak potrzebną dziś społeczną zmianę.
0 0 4 18.09.2019Gajos, Turnau, Łukaszewicz i inni zachęcają: „Nie świruj, idź na wybory!”Od kilku dni w mediach społecznościowych pojawiają się krótkie filmy pod wspólnym hasłem: „Nie świruj, idź na wybory!”. Zarówno znane osoby – m.in. Janusz Gajos, Grzegorz Turnau czy Olgierd Łukaszewicz – jak i zwykli internauci zachęcają w nich do oddania głosu 13 października.
1 4 0 18.09.2019Lego w pierwszej od 30 lat globalnej kampanii wizerunkowej chce „przebudować świat”Marka Lego wystartowała z globalną kampanią zatytułowaną „Rebuild The World”. Ma ona celebrować dziecięcą kreatywność.
1 1 0 18.09.2019„Nasz Danone jest dla Ciebie” – pracownicy w kampanii employer brandingGrupa spółek Danone rozpoczęła pierwszą wspólną kampanię wizerunkową. Prezentuje ona kulturę organizacyjną firmy i wartości bliskie jej pracownikom. To właśnie oni wystąpili w kampanii i mieli kluczowy wpływ na jej kształt. Oddając głos pracownikom, firma chce podkreślać ich fundamentalną rolę w tworzeniu przyjaznego środowiska do pracy i rozwoju.
0 0 0 18.09.2019Spółki z Grupy Piotr i Paweł uregulowały zaległości wobec wierzycieliSpółki z Grupy Piotr i Paweł uregulowały zaległości wobec wierzycieli w ramach postępowania sanacyjnego. Tym samym wypełniły przesłanki do realizacji kolejnych etapów restrukturyzacji.
1 9 0 18.09.2019„Głosuję na miłość” – startuje kampania wyborcza osób LGBT18 września rusza kampania wyborcza „Głosuję na miłość”. Jej twarzami są m.in. Michał Piróg, Areta Szpura i Marcin Szczygielski. Chcą udowodnić, że elektorat LGBT wraz z sojusznikami i sojuszniczkami to siła, która ma szansę zadecydować o wynikach tegorocznych wyborów.
0 0 0 18.09.2019„Życie warte jest rozmowy” – kampania na rzecz zapobiegania samobójstwom mężczyzn10 września przypada Światowy Dzień Zapobiegania Samobójstwom. Z tej okazji Polskie Towarzystwo Suicydologiczne rozpoczęło drugą odsłonę kampanii „Życie warte jest rozmowy”. Jej ambasadorem został aktor Michał Czernecki, który ma za sobą dwie próby samobójcze.