Od golenia potrzeb do golenia pragnień - Marketing przy Kawie
Od golenia potrzeb do golenia pragnieńOd golenia potrzeb do golenia pragnieńOd golenia potrzeb do golenia pragnieńOd golenia potrzeb do golenia pragnień

Od golenia potrzeb do golenia pragnień

Od golenia potrzeb do golenia pragnień
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

„Drzewa wydają się wyższe, gdy w pobliżu nie rosną krzaki” – wbrew pozorom nie jest to hasło kampanii ekologicznej ani zdanie z podręcznika dla architektów krajobrazu. To fragment kampanii nakłaniającej mężczyzn do usuwania włosów z części ciała innych niż twarz. Przekaz opiera się na humorze, absurdzie i autoironii, co nie zmienia faktu, że dla globalnych marek jak Gillette czy Philips gra toczy się o poważną stawkę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to