Studio DN dla Dal Pesca
  • 0
  • 1
22.06.2007

Studio DN dla Dal Pesca

W sprzedaży pojawiły się panierowane produkty marki Dal Pesca w nowych opakowaniach opracowanych przez Studio DN.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 czerwca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.06.2007

Dobre logo bez recepty

M. Strzelecka, Jak tu zrobić dobre logo, "Gazeta Wyborcza", 17.06.07

Łatwo w masie przeciętnych wyłowić dobre logo, trudniej takie zaprojektować, choć wiemy, co stało za sukcesem jabłuszka Apple czy krokodyla Lacoste. Artykuł opisuje powstanie i perypetie słynnych znaków His Master's Voice, Penguin Publishing oraz wydawnictwa Czarne, dotyka też problemu identyfikacji wizualnej polskich instytucji kultury. Nieco bardziej specjalistycznie kwestię Corporate Identity poruszamy w tekście "Jak cię widzą... tak cię kupią".