0 1 0 0 0 19.06.2007Synovate wprowadza nowe narzędzia prognostyczneGlobalna agencja badań rynku Synovate wprowadza nowoczesny zestaw modeli i symulatorów służących do ilościowego określenia rynkowego potencjału produktu lub usługi – Market Value Potential (MVP).
0 1 0 0 0 19.06.2007Smirnoff Black Experience22 czerwca w teatrze Montownia startuje Smirnoff Black Experience - nowy cykl wydarzeń z pogranicza sztuki i muzyki, polska edycja globalnych imprez pod patronatem marki Smirnoff Black.
0 1 0 0 0 18.06.2007MPG zwycięzcą w badaniu satysfakcji Klientów SAR14 czerwca b.r., na konferencji zorganizowanej przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych oraz magazyn Press, zostały zaprezentowane wyniki drugiej edycji badania satysfakcji klientów "Smile Check".
0 1 0 0 0 18.06.2007Cube Group w szeregach stowarzyszenia IAB13 czerwca agencja Cube Group specjalizująca się w marketingu wyszukiwarek internetowych stała się członkiem elitarnego stowarzyszenia IAB (Interactive Advertising Bureau) zrzeszającego portale i wortale internetowe, sieci reklamowe oraz agencje interaktywne na polskim rynku.
0 1 0 0 0 18.06.2007Pegasus Advertising w duecie z polskim oddziałem firmy RocaAgencja Pegasus Advertising Poland Sp. z o.o. nawiązała współpracę z nowym klientem. Jest nim polski oddział międzynarodowego koncernu Roca. Od 1 stycznia 2007 firma Roca Sp. z o.o. i PoolSpa Sp. z o.o. działające w ramach Grupy Roca połączyły działy marketingu i sprzedaży.
0 1 0 0 0 18.06.2007PR pełen przysmakówEuroport media rozpoczęła pracę dla OLE S.A. Agencja odpowiada za obsługę firmy w zakresie public relations marki i produktów OLE!.
0 1 0 0 0 18.06.2007Radiowe bombardowanieZ samolotu krążącego nad Wrocławiem zostało wysypanych pół tysiąca litrów czerwonych kwiatów. Wyskakujący z maszyny spadochroniarze wymachiwali sztandarami. Bombardowanie i desant dla wolności - zostały zorganizowane przez Polskie Radio Wrocław w ramach akcji "Rock kruszy mury każdej dyktatury".
0 1 0 0 0 18.06.2007Studia Strategii PR dla doświadczonych PR-owcówPierwsze w Polsce Studia Strategii Public Relations i Komunikacji Społecznej adresowane do konsultantów PR z kilkuletnim stażem zawodowym ruszają od września 2007 r. w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Związek Firm Public Relations, Fundacja Internet PR.pl i Polskie Stowarzyszenie Public Relations współpracowały merytorycznie z Instytutem Dziennikarstwa przy opracowaniu programu nauczania, a czołowi polscy praktycy z tych organizacji znajdą się wśród wykładowców.
0 1 0 0 0 18.06.2007„Party In the City” w Noc ŚwiętojańskąKolejna odsłona cyklu "Party in the City" Seagram’s Gin odbędzie się w sobotę, 23 czerwca w warszawskim klubie Café Kulturalna.
0 1 0 0 0 18.06.2007Sukces Symetrii – eyetracking wśród najciekawszych projektów Unii EuropejskiejEyetracking, czyli innowacyjna metoda badania serwisów internetowych i przekazów reklamowych stosowana przez agencję Symetria została wyróżniona przez Agencję Rozwoju Regionalnego umieszczeniem na mapie najciekawszych projektów współfinansowanych przez Unię Europejską.