Dobre logo bez recepty
  • 0
  • 1
21.06.2007

Dobre logo bez recepty

M. Strzelecka, Jak tu zrobić dobre logo, "Gazeta Wyborcza", 17.06.07

Łatwo w masie przeciętnych wyłowić dobre logo, trudniej takie zaprojektować, choć wiemy, co stało za sukcesem jabłuszka Apple czy krokodyla Lacoste. Artykuł opisuje powstanie i perypetie słynnych znaków His Master's Voice, Penguin Publishing oraz wydawnictwa Czarne, dotyka też problemu identyfikacji wizualnej polskich instytucji kultury. Nieco bardziej specjalistycznie kwestię Corporate Identity poruszamy w tekście "Jak cię widzą… tak cię kupią".

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54873 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 czerwca 2007