Stolik, który zmienia się w piłkę i telewizor. G.F. Darwin promuje certyfikaty bezpieczeństwa - Marketing przy Kawie
Stolik, który zmienia się w piłkę i telewizor. G.F. Darwin promuje certyfikaty bezpieczeństwa
  • 2
  • 0
1.09.2017

Stolik, który zmienia się w piłkę i telewizor. G.F. Darwin promuje certyfikaty bezpieczeństwa

Z początkiem września wystartowała kampania edukacyjna TÜV Rheinland Polska „Dzielimy się wiedzą”. W jej ramach Grupa Filmowa Darwin przygotowała humorystyczny spot promujący stolik Zeus 2000. Do współpracy zaproszono także doktora Tomasza Rożka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56092 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

1 września 2017