0 2 0 0 0 4.08.2017Galeria Rusz celebruje 20-lecie Torunia na liście UNESCOW Toruniu na billboardach pojawiły się prace Galerii Rusz przygotowane z okazji obchodów rocznicy wpisania miasta na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO. Joanna Górska i Rafał Góralski przygotowali dwie kreacje.
1 0 0 0 0 4.08.2017Pierwsza telewizyjna kampania marki Jovi DuetZ początkiem sierpnia wystartowała kampania wizerunkowa napojów jogurtowych Jovi Duet z portfolio Lactalis Polska. To pierwsza telewizyjna kampania w historii marki.
0 5 0 0 0 4.08.2017Trwa kampania „Odwiedź Muzeum Polin, którym zachwycił się świat”Muzeum Historii Żydów Polskich Polin w wakacje prowadzi kampanię wizerunkową wystawy stałej. Jej hasło brzmi: „Odwiedź Muzeum Polin, którym zachwycił się świat”. Nawiązuje do licznych nagród, które otrzymało muzeum.
1 2 0 0 0 4.08.2017Robert Lewandowski w kampanii Coca-Coli Zero CukruNa sklepowe półki trafiła Coca-Cola Zero Cukru o nowym smaku. Zmianie formuły produktu towarzyszy kampania z udziałem Roberta Lewandowskiego. Bohaterami reklamy będą też kibice.
0 4 0 0 0 4.08.2017Artur Boruc ambasadorem marki New BalanceMarka New Balance podpisała umowę z Arturem Borucem. Bramkarz zostanie jej ambasadorem.
0 2 0 0 0 3.08.2017Lidl najaktywniejszą marką w telewizji. Tuż za nim telekomyWśród najbardziej aktywnych marek w telewizji, które osiągnęły wynik co najmniej 10 000 GRP w grupie 4+ w pierwszym półroczu 2017 r., liderem jest Lidl (GRP 32 100). Na podium uplasowali się też operatorzy sieci komórkowych: Orange (GRP 25 058) i T-Mobile (22 978) – pokazuje analiza domu mediowego Codemedia.
2 4 0 0 0 3.08.2017Chłodzimierz i internetowi influencerzy promują lody KoralW lipcu rozpoczęła się wakacyjna akcja promocyjna lodów Koral. Jej hasło to „Pogromcy upału”. Przygotowano m.in. grę oraz road show nad Bałtykiem. W działania zaangażowano influencerów, m.in. Mandzia, Mamiko i Yoczooka oraz Aliena.
0 0 0 0 0 3.08.2017Tefal, Rowenta i Home & Cook pod opieką VanLeif w social mediaGroupe SEB rozstrzygnęła przetarg na obsługę marek Tefal, Rowenta oraz sieci sklepów Home & Cook w mediach społecznościowych. Wygrała go agencja VanLeif.
0 1 0 0 1 3.08.2017Polscy CEO są rzadko obecni w social media – wyniki badania5 proc. prezesów największych polskich firm prowadzi komunikację na Twitterze, a 30 proc. za pośrednictwem LinkedIna. Jeśli chodzi o obecność w tych kanałach, nasi CEO na tle kolegów z innych rynków wypadają bardzo słabo – pokazuje badanie sieci Ecco International Communications Network.
0 1 0 0 0 3.08.2017W lipcu optymizm konsumentów wciąż wysoki – TNS Consumer IndexTrend wzrostu optymizmu konsumenckiego znajduje potwierdzenie w kolejnym z rzędu miesiącu. TNS Consumer Index szybuje wysoko, osiągając +3 p.p. To nieco mniej niż w czerwcu (+3,6), ale wciąż jest to poziom wartości najwyższych dla bieżącej dekady.