Błędy językowe najbardziej irytujące w komunikacji firm na Facebooku – badanie SW Research
  • 0
  • 1
7.12.2016

Błędy językowe najbardziej irytujące w komunikacji firm na Facebooku – badanie SW Research

Ponad 40% internautów deklaruje, że drażni ich nieporadność językowa autorów postów publikowanych na Facebooku. Takie wyniki przyniosło badanie „Co najbardziej denerwuje użytkowników Facebooka w komunikacji firm”, przygotowane przez SW Research i Grupę On Board Think Kong.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47193 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

6 grudnia 2016

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
6.12.2016

Polacy wydadzą na prezenty świąteczne więcej niż w ubiegłym roku – badanie Maison & Partners

Zwyczaj obdarowywania bliskich prezentami pod choinkę jest w Polsce silny. Prezenty świąteczne lubi kupować większość Polaków (77 proc.). Pod świąteczne drzewka trafią przede wszystkim zabawki, perfumy i kosmetyki. Ponad połowa badanych zamierza wydać na upominki ponad 300 zł – wynika z badania opinii przeprowadzonego na zlecenie Fundacji na rzecz Reputacji Marki „Premium Brand” przez Maison & Partners.