Start konkursu Zone Club, promującego program „Jak znaleźć męża”
  • 1
  • 1
12.05.2010

Start konkursu Zone Club, promującego program „Jak znaleźć męża”

10 maja rozpoczął się konkurs stacji Zone Club, promujący program „Jak znaleźć męża”. Premiera programu odbędzie się w środę, 26 maja (emisja w każdą środę o godz. 22.00). Konkurs promowany jest na kanałach Zone Club, Zone Romantica, Zone Europa, w magazynach kobiecych „Joy”, „Shape” i „Olivia” oraz na portalu Wirtualna Polska. Nagrodami w konkursie jest 10 pierścionków z brylantem, ufundowanych przez firmę Diamor.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 maja 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.05.2010

Starlink: Rynek reklamowy w pierwszym kwartale 2010 r. odczuł nieznaczny wzrost

W pierwszym kwartale 2010 r. szacowana wartość netto rynku reklamowego wyniosła 1 miliard 567 milionów złotych (w Q1 2009 r. było to 1,564 miliarda złotych) – wynika z najnowszego raportu domu mediowego Starlink. W stosunku do pierwszego kwartału 2009 r. zanotowano wzrost rynku reklamowego o 0,2 proc. Podczas gdy w styczniu 2010 r. jeszcze obserwowany był spadek wydatków reklamowych – w pozostałych miesiącach (w lutym oraz marcu) nastąpił wzrost.