IQ Marketing dla Sony Ericsson
  • 0
  • 1
12.05.2010

IQ Marketing dla Sony Ericsson

Sony Ericsson rozpoczął kampanię wprowadzającą na rynek telefon Vivaz™, z opcją nagrywania wideo w rozdzielczości 720 p w jakości HD. Adaptacją globalnej kreacji i realizacją komunikacji on-line zajmuje się agencja IQ Marketing oraz AtomClick, dział interaktywny agencji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 maja 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.05.2010

Starlink: Rynek reklamowy w pierwszym kwartale 2010 r. odczuł nieznaczny wzrost

W pierwszym kwartale 2010 r. szacowana wartość netto rynku reklamowego wyniosła 1 miliard 567 milionów złotych (w Q1 2009 r. było to 1,564 miliarda złotych) – wynika z najnowszego raportu domu mediowego Starlink. W stosunku do pierwszego kwartału 2009 r. zanotowano wzrost rynku reklamowego o 0,2 proc. Podczas gdy w styczniu 2010 r. jeszcze obserwowany był spadek wydatków reklamowych – w pozostałych miesiącach (w lutym oraz marcu) nastąpił wzrost.