Vision Group dla Abbott Laboratories Poland
  • 0
  • 1
12.05.2010

Vision Group dla Abbott Laboratories Poland

Agencja Vision Group podpisała umowę z firmą Abbott Laboratories Poland w zakresie doradztwa i obsługi public relations w zakresie produktów leczniczych w obszarach terapeutycznych: reumatologia, gastroenterologia i neonatologia. Współpraca ma charakter projektowy. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54859 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 maja 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.05.2010

Starlink: Rynek reklamowy w pierwszym kwartale 2010 r. odczuł nieznaczny wzrost

W pierwszym kwartale 2010 r. szacowana wartość netto rynku reklamowego wyniosła 1 miliard 567 milionów złotych (w Q1 2009 r. było to 1,564 miliarda złotych) – wynika z najnowszego raportu domu mediowego Starlink. W stosunku do pierwszego kwartału 2009 r. zanotowano wzrost rynku reklamowego o 0,2 proc. Podczas gdy w styczniu 2010 r. jeszcze obserwowany był spadek wydatków reklamowych – w pozostałych miesiącach (w lutym oraz marcu) nastąpił wzrost.